marți, aprilie 07, 2009

AGENTURILI BUCUREŞTENE ÎN MOLDOVA




Dacă nu ştiaţi cine a declanşat evenimentul din Moldova, iaca icişa.
Remus Radu (ex. Evenimentul, Cotidianul, Realitatea etc.) şi Pavel Lucescu (senior-editor la Cotidianul) , ambii moldoveni la origine, actualmente răgăţeni, au petrecut trei zile în dulcele nostru ţinut.
După trei zile de activităţi obscure - şpriţuri şi friptane de viţel - cei doi ziarişti au fost invitaţi să ia micul dejun la reşedinţa mea din Bacău.
Au băut şi cafea.
Le-am făcut poze sub zarzărul înflorit, cu tricolorul fîlfîind în planul secund, pe unde trece şi Drumul European 85, despre care am mai vorbit. Conversaţia a fost interesantă, deşi cei doi agenţi nu a făcut decît dezvăluiri precare. Remarcaţi cît de vinovaţi se simt în prima poză şi cum şi-au revenit imediat cînd le-am propus să bage-n ei un scrob de şase ouă cu brînză autentică şi pătrunjel.
Evenimentul e c-au plecat. Pe la ora 12.00:)

4 comentarii:

  1. si reteta de la scrob unde e, au luat-o agentii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Antoaneta: Da, dar degeaba. Că nu le-am spus marele secret: gustul cel mirobolant era dat de brînza de Chişinău pe care-am cumpărat-o de la Piatra Neamţ:))

    RăspundețiȘtergere
  3. zarzarul ala e cais(foarte putin probabil piersic)

    conspirationistilor!!! :))

    RăspundețiȘtergere