miercuri, aprilie 08, 2009

MAI RĂU SE POATE

Mi se rupe coialiţia, frate! Mi se rupe, aşa cîrpită cum e. Şi vouă, implicit. Nici nu se mai vede de cîte petice are. Şi cică mi se rupe. Zice ziariştii că gata, mi se rupe. Ce mă fac fără coialiţie? Pardon de eroarea de tastare benevolentiae. Îmi rămîne dezimformarea, a treia variantă. După alea da sau nu.
Vai de capul nostru, dacă ni se rupe. Alianţa psd - pdl. Ce dracu mai păţim? Criză este, scumpiri este, impozite este, scandal este, Becali este. Arestat. Ce-ar mai urma, să fie şi mai rău? Să alegem între el şi Băsescu în turul doi. Şi, după aia?
Nu c-am căcat-o după rupere?

Da de-un răzbel între fraţi simpatici, declarat de Basarabia?
Sau de-un mic cutremur de gradul 7,5 ce ziceţi?

7 comentarii:

  1. Ce zic? Mai bine Becali. Dar numai cu oi cu tot, în Parlament, si în Parcul Izvor. Hãhãhã ar zice Bãse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dom'le ziarist sterge putin cu ei pe jos sa se mai spele din rahatul pe care l-au imprastiat cu ruperea asta!
    In rest, noi sa fim sanatosi ca prostia si rautatea curge valuri, valuri, mai linistite, mai agitate, dar curge!
    Sa sa rupa ca si la noi se rupe'n paispe (de ei evident)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Off topic: Vineri cand cum ce? Primarie am priceput dar need more info :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Valule, când vreodată, de la 90 încoace, li s-a rupt lor de-adevăratelea şi nu doar de poză pentru proşti, alianţa, coialiţia, îmbârligătura, afacerile?

    RăspundețiȘtergere
  5. Antoaneta: Da, nu ne rămîne decît să ne rîdem. De noi înşine.

    RăspundețiȘtergere
  6. LiaLia: Da ce, crezi că-nainte era mai bine? Doar că atunci unii erau mai egali decît ceilalţi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Costi Balan : Cînd ştergi pe jos cu cîrpa murdară, tot mizerabil rămîne în urmă. Ar trebui dat foc.

    RăspundețiȘtergere