miercuri, aprilie 01, 2009

DOUĂ BĂŞINI LA PRAKTIKER


Presiunea biologică m-a împins chiar azi să intru la budă la Practiker. E la ieşire buda. Trei uşi cu fiecare cu semnul convenţional : bărbaţi, handicapaţi, femei. În ordinea asta. Nu ştiu de ce fumeile sunt la uşa trei, şi nu-i treaba mea.

Aleg uşa cu pantaloni, intru. Curat, chiuvetă, prosop. Bravo, uite cum a adus capitalismul civilizaţia! Înaăuntru, la bărbaţi, dau am în faţă alte două uşi, după care pot trăi momentul duios al zilei. A la choix. Cioc cioc la prima, aud ocupat. Bat la a doua şi-mi răspunde un pîrţ ca după fasole. Lung şi grav.
Mă refugiez pe hol repede, că fac alergie la băşinile altora. După două minute, iese o băbuţă sfrijită şonticăind. Mă mai uit o dată la uşă: bun, e de bărbaţi.Încă mă mai ţin. În sfîrşit, iese şi a doua persoană, fără să mă privească. O tipă tip de patroană, ţinută bussines, dichisită, treizeci de ani, cu două celulare, cizme cu toc, probabil Q4 în parcare.
Că baba nu cunoaşte semnele convenţionale, pot să înţeleg.
Dar patroana, oare ce căuta ea la bărbaţi?

10 comentarii:

  1. ...io cre'ca patroana n'avea ,,supapele" reglate pe ,,stand by" si a dat navala ....unde a gasit liber! ....parerea mea ...de la palat!! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. buda la barbati e INTOTDEAUNA mai curata de cat toaleta doamnelor. stia ea ce stia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dai seama ce se intampla daca se caca pe ea in cizmele cu toc si pe tinuta de business !
    Avea la propriu o imagine de cacat :-)))))

    Au dreptate antecomentatorii, la brabati este mult mai curat decat la femei si mai liber in cazul unei urgente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valule, băbuţa o fi intrat repede, la prima uşă de-a văzut-o, dar sunt convinsă că duamna cu cizme biznis făcea o demonstraţie de coaie, 'ţi-ai dracu de bărbaţi dominatori şi discriminatori :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Lia a spus tot. Si ce, femeile nu poarta pantaloni?

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara sa fiu pudibond, nu pot spune decat atat: Penibil subiect! Penibila postare! Ma mut pe blog-uri serioase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ras cu lacrimi, desi subiectul i-a oripilat pe altii:))) Sa faci dintr-un subiect atat de banal o povestire haioasa e o arta, cine nu pricepe, sa mai citeasca literatura absurda!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia te uită ce zarvă poate face o băşină:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. ... :D "Ia te uită ce zarvă poate face o băşină:)))" ...(copy-paste nemernic,ordinar s.a.m.d...)...greenfield stie ce spune!...unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei, nu v-ati prins?..Era o tipă care avea băşini (în cap)...

    RăspundețiȘtergere