miercuri, martie 25, 2009

Râd şi curcile

Dar curcanii plâng. I-au ajuns blestemele.
Ăia mari AU DAT DE BELEA. Nu mă bucur niciodată de răul altuia, dar de data asta, dau din coadă. Ăştia şi-au făcut avere din banii mei. Şi-ai voştri. Au dat peste mişmaşuri de fentat legea şi le-a mers. Pînă acum, sper.

Dar mai vreau să-i ia şi pe alţii la dat cu subsemnatul. Mai ales p-ăia de-au montat camere radar pe DN 2, singurul drum civilizat din România. Mă frec Bacău-Bucureşti şi invers cam o dată pe săptămână. Anul trecut am dat 1.800 de lei pe amenzi pentru 5-15 km la oră mai mult decît zice legea.

Ştiţi cum e? Ai 300 de Km de făcut. Îi faci din sat în sat. Cu 50 la oră. Şoseaua e cît un cîmp, vezi cioara pe marginea drumului la cinci sute de metri. Te-apucă somnul. Pişti un pic acceleraţia. Eşti futut. În două secunde, ai 70 la oră. 3 puncte penalizare şi 300 de lei amendă.

Pînă acu vreo doi ani, făceam 3 ore jumate pînă la Bucureşti. Ieri am făcut 5 ore, respectînd la sînge mizeriile restrictive.

O mare porcărie.

Am cinci 5 somaţii de la MAI să le trimit numele şi cenepeul celui care a condus Zekul la data şi ora cutare, că circula cu 62, 67, 61, etc, prin localitatea cutare. Acu patru luni!!! N-am primit nimic. Nu-mi amintesc.

Dacă-i ia la anchetat DNA-ul p-ăştia care-mi trimit porcăriile astea, o să fac febră musculară la coadă.


10 comentarii:

  1. Nene Val, matale intelegi conceptul de viteza maxima? Ca ei au o afacere e una, dar n-are legatura cu vitezomanii. Stii ce mai ramine dintr-un om dupa un accident la 100 de km/ora?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nea Florine, îs tîmpit, nu-nţeleg conceptul de viteză maximă, cînd aia maximă e de 50 de km la oră pe un drum cu 4 benzi, drept şi lung de nu-i vezi capătul! Când, pe 300 de km sunt amplasate 15 camere video şi mai circulă şi 20 de maşini de miliţie cu radar pe ele!
    Dar îţi mulţumesc pentru grija amicală pe care-o ai pentru integritatea mea corporală:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Valule, nu cred că la integritatea ta corporală se referea domnul :))) Acu, am şi eu o întrebare, pentru Florin P. Că îţi pui tu întrebări existenţiale despre ce rămâne dintr-un om după un accident la 100 km/h e una, dar n-are nicio legătură cu pomul de iarnă exprimat de Varanus mai sus!!! Şi cu 30 la oră viteza maximă în localitate, şi cu milioane de radare şi camere, zmeii şoselelor (vitezomanii de care zici tu) tot cu cât vrea sula lor vor merge! Că dau o şpagă mică şi se pişă pe radare, camere şi pe toţi miliţienii! Problema e că noi, ăştia mici şi cu bube în cap, primim amenzi pentru depăşirea cu câţiva kilometri! Şi o ultimă întrebare, tot pt domnu Florin: ştii ce a mai rămas din omul acela (şi mulţi alţii) lovit de jmecherul cu Ferrari pe TROTUAR? Sau pe trecerile de pietoni? Oale şi ulcele. Jmecherul e sănătos voinic, la amantă. Da' bine că sunt unii moralişti! Apropo, ai carnet? Ai maşină? N-aş crede.
    Scuze, Val, dar m-am enervat! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. @LiaLia: Sunt doua planuri distincte, pe care tu le amesteci dintr-un entuziasm telenovelistic.
    Unul e referitor la spagi si excese. Altul, cel la care ma refeream eu, e cel despre viteza maxima legala si rolul ei in natura. Daca acest concept se aplica doar in Romania, era una. Dar se aplica in toata lumea civilizata. Asta, pentru ca sunt impuse de limitele omenesti, printre care viteza de reactie etc.
    Spune Val ca, pe unele portiuni, limitarile sunt excesive. Asa este, dar el cade in pacatul generalizarii.

    P.S. Am carnet de 14 ani, am condus prin toata Ioropa. Am si doua masini. Si am si capul pe umeri. De pe urma mea au suferit mortal doar vreo 6 pisici si vreo 5 caini. Cu putin noroc, am sa scap viu din viata asta. :D

    Cand am sa am chef, am sa povestesc despre sistemul de puncte din Italia, de exemplu. Ala e spaima soferilor! Si nimeni nu comenteaza despre limite de viteza si Ferrari si radare. Acolo nu se-ntreaba nimeni ce cauta radarele pe strazi.

    RăspundețiȘtergere
  5. ... ;)) varanus,te-au ,,muscat meletzienii"!...urmeaza copy-paste,,Şoseaua e cît un cîmp, vezi cioara pe marginea drumului la cinci sute de metri. Te-apucă somnul."...asa e!... da' ce parere ai sa'ti fie ,,saltat abecedarul" pe motiv ca stand pe loc,semnalizand si asigurdu'te sa reintri in trafic o iei(dai) in bar(b)a pen'ca te'a ,,scarpinat unu'?!...,,io" patitu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  6. CODRIN

    Sunt fericitul castigator al unui proces (primul din viata mea..si sper ca si ultimul) cu Pol Rutiera NEAMT, pentru viteza in localitate. Au vrut sa-mi dea 3 luni suspendare, 9 puncte si 450 RON, dar Jud.Roman a facut dreptate !!! De regula pol.rutiera nu pastreaza casetele cu inregistrarile, astfel ca timpul lucreaza in favoarea ta, Val. Acu' nu stiu care-i treaba cu astea fixe, dar ai dreptate cu postul tau, pt ca e stupid sa mergi cu 50 la ora prin jde mii de localitati. Ia-ti un detector, eu asa am de gand sa fac. Cand ai de ajuns undeva, trebuie sa ajungi, nu sa te tarasti cu 45 la ora... Si nu am atins in viata mea un caine sau pisica cu masina, pt ca-s sofer si stiu sa le evit... LOL.

    RăspundețiȘtergere
  7. uite de aia s-a inventat detectorul de radar. de fapt el e un simplu detector de prostie. si unde a trecut militianul, a ramas prostia (e un soi de radiatie, nu intru in amanunte). si aparatu' bipaie: "prost! prost! da mai incet!"

    RăspundețiȘtergere
  8. @Florin P. acum că ai detaliat ne-telenovelistic cum e cu alte ţări, şi mai ales după ce ne-ai prezentat cv-ul de ucigaş în serie cu aşa experienţă vastă, da, pot să-ţi spun că ai dreptate: pentru tine ar trebui chiar scăzută viteza maximă! La 30 la oră. Prin sat, oraş sau autostradă. Bine, asta e părerea mea neavizată, de şofer care are carnet de doar 9 ani şi nu a făcut cu maşina decât jumătate de Europă. În plus, n-am lovit nici măcar o pisică.

    RăspundețiȘtergere
  9. Va felicit ca va simtiti bine in pielea voastra.
    @LiaLia: Femei la volan am mai vazut. De fapt, nu trebuie sa le vad, le intuiesc in trafic. De ele ma feresc, nu de pisici sau ciini.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uite-aicea meserie cardinala corectoare : de aproape un an comentam cu toata prietenia pe tema exploziva de dupa cortina, dar daca lumea doreste eros-cupidon-amor… Degeampara hau, ham, him, bombonele pe toate diarectele. Val, asta-i “ironia draguta” si vieselia di pascuit pi pasuni, mai, “cascavalule”, mai! Of! :)) Scuza-mi stangacia moldovlaha si tutuiala, dar asta-i mareea vestire, nu ca ai merita… Facem cu rindul in trafic. Alta amerizare. Salvee!! =))
    Doina

    RăspundețiȘtergere