joi, martie 12, 2009

12 martie - BILANŢ LA BLOGĂREALĂ


Numa ce mă invită Tiberiu Lovin, proprietarul blogului Reporter Virtual la Roblogfest, să vedem cu ochii noştri care-s cei mai cei mai scîrţa-scîrţa pe displayurile patriei. La 7 fix începe. Ne-aruncăm într-un taxi, să nu-ntîrziem la festivităţile de la Fabrica, o locantă foarte trendy-flendy de pe strada Izvor - de fapt un remake inspirat a ceea ce a mai rămas din ceea ce a fost pe vremuri celebra fabrică de bere Griviţa. Zvonul e că ar aparţine unuia dintre caţavenci sau, în cel mai rău caz, însăşi Academiei. Cînd să intrăm, în perfecta tradiţie românească, hop, stop, băieţi, staţi pe loc, că nu-i sala gata. Preţ de patru ţigări (Tiberiu, că eu m-am chiar lăsat de fumat, na!) am aşteptat să se facă 19.25 ca să ne zică unii hai, poftiţi. Ne-a căutat duduia drăguţă pe listă, ne-a dibuit, ne-a dat tricouri inscripţionate şi bonuri de bere moca.
Da, i like it insaidul. Găsim locuri la o masă, găsim berea ursus de 330, căscăm gura la diverse figuri de blogeri şi blogeriţe. Multe fete poartă rochii sac, ca prin anii 50. Reporterul Virtual se salută cu unii, cu alţii. Şi cu altele, deşi verigheta-l cam încurcă. Eu mă salut cu Marele Han, prezent la evenement cu jumătatea sa, ca să aibă cui să închine premiul cel mare:) . Se pare că în Fabrica, la ora asta, cam 75 la sută din cei prezenţi sunt modoveni!
Brusc începe muzica, bună şi atît de tare, cît să nu mai poţi comunica cu cel de-alături decît prin semne.
E viermuială şi sunt aşteptaţi marii moguli ai blogosferei: Zoso, Visurît, Elena Udrea şi Adrian Năstase. E posibil să apară şi Jiji Becali.
Deoarece, nu ştiu de ce, urăsc aglomeraţia şi zgomotul, am profitat că RV s-a-mprietenit cu Năvălitorul şi-am şters liniuţă o pe la 8 juma, preferînd o plimbare solitară prin pustietatea Bulevardului Libertăţii. Premiile se vor striga după ora 22. Le ţin pumnii celor pe care-i citesc zilnic: LiaLia, Cireşica, Veronica, RV, Marele Han, Dono, FYT, Dushuleţ...Eu nu m-am înscris, n-am să mor dac-o să aflu mîine care-s cei mai cei.
Nici voi.

7 comentarii:

  1. Valule, eu sper să ne vedem mâine (azi vineri, adică :D) la o cafea de vorbe. Eu sunt o modestă relaxată fără dorinţe de premii (mi-au ajuns alea I din 1-8) :p Dar am participat colectiv cu FYT. Cred, însă, că mai avem mult până la concursuri pe bune în Românica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sarumana, io nu concurat. ma prefer mediocra si invizibila ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bestiile se intalnesc fara mine? frumos, frumos. Coane, hai sa-ti zic una sa te oftici ca ai plecat: ciresicile erau amandoua prezente :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...,,cam 75 la sută din cei prezenţi sunt modoveni!"(copy-paste,evident!)...varanus,ai idee si cat la % din cei 75% erau bacauani!?...tot ala de la palat!...intrebare de'ntrebare varane=ai tasta ,,l" defecta? ...nu's carcotas,parol!

    RăspundețiȘtergere
  5. salut Val...e ora 0.30 si nu stiu de ce mi-am adus aminte ca undeva in bacau am niste rude...hihihi,nu ma crezi?
    sper ca esti persoana la care ma gandeam,eu sunt din tuglui,oltenia...ma bucur sa te citesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. val...mi-am adus aminte , in '75 am fost la comanesti.ma gasesti la adresa agcornel12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Val, Fabrica e pe 11 Iunie, la fosta fabrica de ciorapi Apollo si cateva sute de metri de fostul meu domiciliu familial.

    RăspundețiȘtergere