sâmbătă, martie 14, 2009

LICITAŢIE DE PROTEST

În semn de mare protest că niciunul dintre blogerii mei preferaţi (Reporter Virtual, Năvălitorul, liarebelyell, FYT - doar Cherry cea deşteaptă abia a prins un amărît de loc trei la Cea mai sexy miniblogeriţă!!!) n-a luat un premiu răsunător la ROBLOGFEST
şi
deoarece, cu o zi înainte, un pizmaş mi-a şterpelit cu toată cruzimea emblema de Chevrolet Lacetti - desenată, după cum ştiţi, de Georgione Giugiaro,


Declar deschisă prezenta
LICITAŢIE DE PROTEST

Pun la bătaie una bucată tricou ROBLOGFEST - ediţie limitată 2009 (300 exemplare în tot universul) + un tatoo pentru gleznă subţire (de-astea s-ar putea să fie mai multe în univers).



Strigarea începe de la 10 euro, cu pas de 5.

Obiectele se adjudecă pe loc în cazul în care se propune troc cinstit cu emblema aurie Giugiaro.

Atenţiune, începem!


7 comentarii:

  1. problema e ca probabil toti bloggerii care te frecventeaza au cate un tricou de genu...Sys

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu factura si drepturi de autor?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sys: Sictirul tău mă lasă rece. Repet, pentru blonde: nu sunt decît 300 de tricouri de-astea în tot universul. Unicate, pentru ăia care-au fost acolo. Pricepi? Sau îţi fac o schiţă?

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin P. : Factură mai pohales. Drepturi de autor cît cuprinde. Şi conexe.

    RăspundețiȘtergere
  5. zi-le ma ca au si transpiratie originala de bloagheri celebri si le dai cu 1000 bucata

    RăspundețiȘtergere
  6. Valule, eu consider că nu sunt doar limitată, ci chiar unicat, plus că am deja vreo 2 tatuaje şi vreo 2 în plan, aşa că mă simt foarte celebră. Poţi să liciteţi câteva poze cu mine, că altfel, naturel, nu am preţ, am doar valoare :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. servus,
    ai tu ceva stramosi greci, armeni sau evrei, ca vad ca esti bun de negutator, maestre.
    cele bune si te du la reprezentanta cu un tricou, poate faci trocul acolo! ;)

    RăspundețiȘtergere