vineri, martie 06, 2009

În fine, pe chituci

Am ajuns pe chituci. Pentru non-connaisseurs, explic: cînd se hotărăsc să te lase fără roţile de la maşină, hoţii pun sub caroserie bucăţi de lemn. Aceste dispozitive poartă denumirea de chituci. Punerea pe chituci se produce din două motive: din respect pentru proprietar (să nu-i lase bibiul direct pe caldarîm) şi, doi, să rămînă automobilul la aceeaşi înălţime ca atunci cînd avea roţi, ca să se observe cît mai tîrziu că nu le mai are.
În cazul meu, hoţul a acţionat cam de luni după-amiază. A venit pe nesimţite. Îl cheamă - scrie doctorul Şendrea pe reţetă - "viroză respiratorie". Mi-a stîrnit toţi dracii din mine, mi-a declanşat frisoane de parcă eram pus în priză şi dă-i tuse seacă, dă-i ceaiuri, dă-i polidine, dă-i aspirine, tot tacîmul. Pînă ieri, cînd, de nervi, mi-a provocat şi-un puseu de tensiune!
Aşa că, fără roţi, la pat, înfofolit, ciufut, urît şi fraier, n-aţi vrea să mă vedeţi.

8 comentarii:

  1. da-i cu miere si lamai...lasa polidinele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...nasol! ...nashpa! ...daca te mai lasau(ca pe ,,io")si fara capac delcou,fise bujii, ,,pipa" delcou + baterie(ma rog ,asta era jafu'de Dacie, de'acu ,,doujde ani")=durereeeee!...asa ca am plecat cu...
    ,,Nu-i fereastra ca parbrizu'
    Si masina ca Matizu'!"...SANATATE MAXIMA SI OBLIGATORIE!...tot ala de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai trecut pe-aici si n-am mai zis nimic si nu-i frumos din partea mea; as putea sa urez sanatate, care-i mai buna decat toate si ne dam seama de asta numai cand ne lasa balta.
    Cu tensiunea e mai complicat si nu-i de gluma:)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe vitamine si ,,Fumatul interzis''!
    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. servus!
    gresit, domnule val! abia acum imi doresc mai mult ca niciodata sa te vad, ca sa-mi creasca inima de bucurie ca io mi-s bine, si tu, nu! asta-i gandirea romaneasca sanatoasa, si nu alta, poti sa ma crezi pe cuvant.
    te fa bine, ca mai ai de tras pe lumea asta, maestre!
    cele bune, sanatate si noroc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia te uită ce-nghesuială de compasiune şi ce de urări de sănătate! Vă mulţumesc foarte, foarte mult! Văzînd aceste sincere dovezi de interes şi de toleranţă faţă de omul bolnav, nu-mi rămîne conform îndemnurilor biblice, decît să-mi iau patul meu şi să umblu, într-o direcţie cît mai necunoscută, ca să nu mă găsească moartea acasă.:))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Varane, io ti-am zis ca abordezi gresit problema. lasa pastilele si da-i pe chestii naturale: tuica, palinca, pita, slana, usturoi.

    PS: si in pat nu se sta, in pat se lucreaza, ca de aia-i zice aspirina saracului! hai, steagul sus si la atac! :D

    PS2: multa sanatate, sa ne vedem curand la un alcool prin bucuresti (poate facem o adunare mai mare, da' selecta)

    RăspundețiȘtergere