sâmbătă, martie 28, 2009

AM MAI VĂZUT O PIŢURCĂ

Cu sarcina clară de a reface încrederea şi patriotismul românilor, comentatorii antenişti ai meciului România - Serbia s-au agitat, au zbierat, s-au rîs de glumiţele lor de tirişti, s-au lamentat şi au dat vina pentru înfrîngere pe: terenul prea tare, mingea prea umflată, ghinionul specific naţiei şi, finalmente, pe arbitri. Dacă erau inspiraţi şi aveau umor, i-ar fi adăugat pe: Decebal că s-a sinucis, pe Hitler că n-a cîştigat războiul, pe Ceauşescu că n-a înfometat cît trebuie naţia şi pe părinţii merituoşilor futibalişti români şi, în fine, pe Elena Băsescu, că n-o pasionează fotbalul.
La conferinţa de presă, o fătucă l-a întrebat pe Piţurcă dacă-şi dă demisia. Antrenorul cu nume predestinat de joc de maidan a răspuns fără să clipească: E treaba fiecăruia să ia astfel de decizii cînd crede că e cazul. Ziariştii şi publicul au rămas cu gura căscată.
Chiar şi eu, care mereu iau decizii fix cînd nu e cazul, fi-r-ar decizia mea a dracului.
Dar cea mai groasă e următoarea decizie de muist ordinar, obişnuit cu poziţia de îngenuncheat: ŞI CE DACĂ AM LUAT TREI BOABE? AM MAI LUAT ŞI DE LA LITUANIA!

8 comentarii:

  1. cum decizi ca e momentul sa iei o decizie... hai ca nea Piti e tare...in tenis oare cum o fi?
    Hai Romania!! Alta data, poate cu Austria???

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aştept să ajung eu vinovat pentru viitoarea înfrîngere cu Austria ca să pot să iau o decizie:))

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare greu cu fotbalulu asta, frate! Mai departe... e hohaiala prosteasca, momaiala pe teren, bodyguardeala mutuita si hlizeala zbantuita fix in tot comportamentul sportiv modern, atentie! Stai linistit. :)) Crezi ca numa ei suntem jmecheri? :)) DJ mingea la aparat acum, si Hai! cu aeriana aia de palincultura performanta! Fii barbat, ce pispiscacaua masii-n gargara stadionului?! Ne mai citim... poetique... ars antiqua si ars nova. Noapte buna.
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  4. am ajuns la concluzia ca pitzi poate fi dat jos de la nationala doar c-o revolutie ca aia din 89 si gaarantat cu omucidere ca al'fel se intoarce ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Alarma! Alarma! Alarma! :)) Ding Dong! Ding Dong!!! =)) Bai, MOLLdoVA lui steFAN cel prost, baa!!! Faceti ce v-am spus, baaa!! Lorzii lui peste! AAAU!!!!! :))Ciuliti urechile la posturile telectuale, maaa! Haplitilor!!! Sa vezi ce AMOREzi urmeazaaa, baa!!!!!!
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  6. Valule, uite de aia mi se rupe mie de fotbal.decat sa ma uit la 22 de prosti care fugaresc o minge, prefer sa fugaresc doua mingi de gagica tanara si dornica. si sa inscriu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Valule, a fost meci??? De fotbal? Nu te cred! O fi fost la voi, că la mine a fost Ora pământului, cu gagicu la lumina lumânării. Muuuult mai bine folosit timpul! Apropo, ca să nu fiu chiar off topic: oare ăia de la Ursus n-au învăţat nimic de la sponsorul veşnic loserilor Bergenbier?

    RăspundețiȘtergere
  8. LiaLia: Şi eu tot la lumînare am văzut meciul. Nu tot, pe bucăţi. La lumînare, pentru morţii noştri:))

    RăspundețiȘtergere