joi, martie 19, 2009

BANCUL LUNII MARTIE


Nu cred că am să aud luna asta un banc mai bun decît cel primit azi de la Azul. De aceea, mă risc să vi-l propun.

Ion se uită peste gard la Vasile în curte şi-l vede jucînd tenis.
- Băi Vasile, domnul ăla cu care joci tu, nu-i Agassi?
- Ba da, Ioane, e domnul Agassi!
- Da de cînd ştii tu tenis de joci cu ditamai campionii???
- Iaca ştiu, na! Mai bine n-aş şti!
- Da cum dracu ştii tu tenis, că nu te-am văzut niciodată jucînd...
- Băi Ioane, ia du-te tu în fundu grădinii şi-ai să dai peste un broscoi. Ei, broscoiul ăla îţi îndeplineşte orice dorinţă. Numa vorbeşte tare cu el, că-i cam surd.
...Se duce Ion, găseşte broscoiul şi-i spune că ar vrea mult aur.
Cînd ajunge acasă, constată că în bătătură avea un taur.
Strigă iar peste gard, la Vasile:
- Vecine, surdă tare broasca dracului! I-am cerut aur şi mi-a dat un taur!
- Da ce crezi, că eu mi-am dorit să fiu tare-n tenis???

5 comentarii:

  1. De cand nu am mai auzit bancul asta...
    Foarte tare. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. mai bine tare-n tenis...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ce broasca surda!...nu prea i'as ,,solicita" sa fiu tare'n tenis!...daca n'aude ...cum naiba mai intru'n lift!?!? =)) ....zapacitu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere