marți, octombrie 06, 2009

NU MĂ POCI ABŢINE

Nu-mi stă-n fizic şi nici în caracter să reproduc de pe bloguri. Da acuma, chiar nu mă poci abţine, atîta de tare mi-am forţat sfincterul să nu se deşchidă de rîs de la postu lu http://groparu.ro/cele-mai-twitterite-ganduri-partea-doi-fara-s-un-sfert de-l am în blogroll. Am zîs de la început că aista, cum zice el: Nascut din spermatozoizi campioni ardeleneşti, îi dăştept tare.
Tocmai ca dovadă, iaca vreo două molecule din intelighenţia domniei sale:

Vine Madonna, Groparu ii striga: “You suuuuck!” Madonna raspunde: “I know! and I’m good at it!”

Oare tiganii cum isi sperie copiii? “Daca nu papi tot din farfurie, vine romanii si te ia!”?

De ce ai nevoie ca sa agati romance? De nimic. Trebuie numai sa fii italian.

Emigrarea reprezinta cea mai buna solutie pentru un trai mai bun. A doua este, bine-nteles, moartea.

Mi-i si frica sa ma mai uit la folbal, ca imi scade IQ-ul ceva de spariet!

Crin Antonescu s-a hotarat sa se marite inainte de a candida. Ei! D-aia nu vreau eu sa candidez la cea mai inalta functie din stat.

Guvernul ii taie din salariu presedintelui Romaniei. In replica, presedintele l-ar taia pe Boc, dar nu are un microscop asa de performant.

Zice una: e mortal sa faci sex oral cand esti beata. Placerea e mai mare, si pe langa asta se si dezinfecteaza!

Da numa intraţi la el pe blog, că pe loc uitaţi de circu de la tembelizor.
Doar că n-are diacritice.
http://groparu.ro

5 comentarii:

  1. Da, il tot citesc; e distractiv tare, ca toti bloggerii ardeleni.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Crin Antonescu s-a hotarat sa se marite inainte de a candida. Ei! D-aia nu vreau eu sa candidez la cea mai inalta functie din stat."

    ei, uite d-asta nici nu o sa te insori. Sau poate iti doresti sa te mariti, cine stie .

    RăspundețiȘtergere
  3. "Guvernul ii taie din salariu presedintelui Romaniei. In replica, presedintele l-ar taia pe Boc, dar nu are un microscop asa de performant."

    ahaha, asta a fost foarte buna. boc e doar un pigmeu, un maimutoi la discretia lui basescu.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...traznit bine,da' bine de tot cel cu(copy-paste parshyv)...,,iaca vreo două molecule din intelighenţia domniei sale:"...adica groparu.ro!...varane,sigur e ardelean?...ca parca e pre' iute! ;))...tot ala de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te să aibă el ceva sînge de moldovean, da nu recunoaşte:)

    RăspundețiȘtergere