marți, august 04, 2009

NEBUN CU RIGOLĂ


Oprescu e nebun, Oprescu e nebun, ura drăguţa mea, Oprescu e nebun. Ştiţi cîntecul? Mi-a venit să-l fredonez cînd am auzit că schimbă bordurile prin centrul Capitalei. Şi l-am mai văzut şi argumentînd, beat sau nebun, că el nu pune noi borduri, ci le înlocuieşte pe alea vechi care-abia au fost schimbate, dar sunt făcute din acelaşi material cu cele dinainte, care, deasemenea, fuseseră scoase pentru că trebuiau înlocuite alea care tocmai fuseseră puse, deoarece tot din beton erau făcute.
Dacă pe studiul de fezabilitate s-a plătit suma de 200 de mii de euro, care înseamnă 5-7 la sută din valoarea proiectului, ia faceţi socoata cît va costa operaţiunea propriu-zisă. Dar nervii, mizeria şi disconfortul generate de un nou şantier în inima Bucureştiului, cît vor costa?
În loc să termine dracului de refăcut Centrul Istoric aflat în mocirlă de douăj de ani, în loc să bage-n lucru străzi fără canalizare, pavate cu glod, în loc să dea bani pe niscai parcări supra sau subterane, doctorul s-a ţăcănit. Vrea borduri din granit. Cu rigolă. În plină criză.
S-a urcat scroafa-n copac şi nimeni n-o vede. Ori io nu-s normal şi văd cum se cacă scroafa în capul nostru?
Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

6 comentarii:

  1. hai sa facem un smen, nu-i asa? si se mai mira bucurestenii ca ii consider tampiti pana la proba contrarie. votacii lui oprescu deja au picat proba

    RăspundețiȘtergere
  2. ...bre Mare Han! ...alea's borduri ,,in(ter)dependente",nicidecum smen!...mai copii(hanu' si varanu') ,veniti la moshu' sa va'nvete politichie!...de ex. ,io cand o sa fiu ,,premar" general de Bucuresti am sa pavez toata Cale Victoriei cu bolovani de Trotus!...si daca nu'mi ajung bolovanii,mai iau... hmmmm de la Guvern si Parlament!...,,premaru' " de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce naiba, măi, Valule, trebe să-mi strici tu ziua de la prima oră? Nu-mi ajungea că trebe să ajung cu Frieda la service că a luat o bucată de bordură muuult prea înaştă pentru orice maşină civilizată din lume şi acu are buba la radiator? Huo! Capitaliştilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. LiaLia: Cred că mai curînd I-AI DAT o bucată de bordură-n nas! Aşa fac femeile-şofer în toată lumea, oricît de joase ar fi bordurile:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i adevărat! Eu nici nu vroiam să parchez acolo! Ea, Frieda s-a înfipt, că nu mai avea chef de mers! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ŢŢŢŢŢŢŢŢŢŢŢ!!!! A dracului muiere. O fi suferind de sindromul NF. Du-o şi tu la un Mercedes, la un WV, la un Rolls, dacă-ţi dă mîna, să-i mai aline hormonii.:)

    RăspundețiȘtergere