sâmbătă, august 15, 2009

GHID DE CONVERSAŢIE FEMEIE-BĂRBAT


Pentru că femeile vin de pe Venus, iar bărbaţii vin de pe Marte şi, de aceea, una vorbim şi alta ne-nţelegem, şi deoarece uichendurile în doi sunt din ce în ce mai greu de suportat (şi, iaca, iar e duminică), vă pun la dispoziţie un ghid de conversaţie femeie-bărbat, din care fiştecare să priceapă ce-o putea.

FEMEIA TRADUCERE

Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu

Nu-i nimic… = Tîmpitule !!!

Imi pare rău = O să-ţi pară rău!!!
Ne-ar trebui = Eu vreau
Fă cum vrei! = O să plăteşti cu vîrf şi îndesat!
Hotărăşte tu! = Hotărîrea cea bună ţi-am spus-o deja!
Trebuie să vorbim = Iar trebuie să te critic
Bineînţeles, fă cum vrei = Nu vreau sub nici o formă să faci asta!
Nu sunt suparată = Bineînţeles ca sunt supărată, boule!
Ai un aer atît de macho… = Ar fi cazul să te bărbiereşti.
Cum de te porţi aşa frumos ?= Iar vrei să facem sex ?

Aş vrea perdele noi = Vreau perdele, covoare, mobilă şi tapete noi.
Mă iubeşti? = Am trecut pe la magazinul de bijuterii, să-ţi spun ce mi-a plăcut?
Cît de tare mă iubeşti? = Am dat-o-n bară. Am lovit maşina!

Imaginea de sus:

Fabrice Rehel - Femme Debout Homme Couché / Woman Up Man Down - 2007

Price : 160 EUR / 228 USD




7 comentarii:

  1. si cum ramane cu BARBAT TRADUCERE? ca vazusem pe undeva si varianta asta; sau voi ce spuneti, aia ganditi?! sys

    RăspundețiȘtergere
  2. SYS: Bărbaţii sunt mai simpli în gîndire. Orice ar spune, se poate descifra prin esenţialul exprimat de Ivan Turbincă: GULEAI, adică distracţie. Care cuprinde: băuturică, mîncărică, sexuleţ şi, în ultimul secol, s-a adăugat bibiul.
    Dar fumeile ştiu să traducă asta din instinct, de-aia nu-i nevoie de un dicţionar de retroversiune bărbat-femeie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...varane,banuiesc ca stii sa bucataresti...altfel hrana rece (te) mananci! ;))...individu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  4. misogin rau de tot! ...si aproximativ adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihihi, ba nu-i misogin deloc :)) Doar că, la o atentă analiză a "materialelor", mai nou domnii au început să-şi arate mai des latura femină şi se complică şi ei în exprimări cu dublu sens. În plus, tot mai multe demente de femei doresc să-şi îngroape feminitatea sub platoşa "io pot!" şi a început să le crească păr în barbă. Se mai schimbă vremurile, o fi de la poluare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de bine ne cunosti, Varanule! Oi fi fost femeie in alta viata :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Viorica: Mai mult ca sigur:) Şi tare m-am mai iubit!

    RăspundețiȘtergere