duminică, iulie 19, 2009

De ziua mea


A plecat cea de-a treia serie de oaspeţi. Cadouri, pupuri, urări, ca la aniversare. Buchetul ăsta îl am în faţă. E atît de frumos că nu se poate să nu-l consemnez ca pe-un eveniment. Nu ştiu să numesc florile şi nici culorile. E o nebunie de buchet pe care n-o pot descrie. Conţine zîmbete, speranţe, hohote, lacrimi, vise, nenorociri, tot ce poate fi alăturat vieţii şi nemuririi.
L-am primit de ziua mea. Fiecare dintre cele 1234 de mesaje prin care cunoscuţi şi necunoscuţi mi-au făcut urări, e un asemenea buchet.
Mulţumesc, dragii mei.
Să vă fie, să vă steie,
Să vă ţină, să vă deie!

9 comentarii:

  1. happy birthday, again! nice flowers. sys

    RăspundețiȘtergere
  2. "La Multi ani "!
    Iti urez cu mult drag sa fii sanatos, sa te bucuri de cei dragi tie, sa fii iubit

    RăspundețiȘtergere
  3. repet: bucurii mii, împliniri făclii! la mulţi ani, dragu' moşului! te-mbrăţişez cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca eu sunt o intarziata si pentru ca nu puteam sa dau si cu batu'n balta si sa scriu felicitari, iti doresc sa ai parte de multe bucurii :) Un sincer La multi ani de pe malul Cibinului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Valule, să mă ierţi de întârziere, da' ştiu io că şi ţie îţi place să te mai pupe şi alinte şi ureze lumea şi câteva zile după, nu? :) La mulţi ani, dragule! Să fii sănătos şi voios şi să te ajute Ăl Bătrân să mai ai parte de multe motive de bucurie :) Te pup tare tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...cam pe la timpul ast'(da' cu ceva ani in urma) am gustat prima inghetata facuta in casa...la tine....langa palat!...hai sa ne mai vedem si(macar) in urmatoarea jumatate de secol!...s'avem parte toti de LA MULTI ANI!...ala de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc, Sys, Anonim, Vfc, Rhodos,LiaLia, Anonimul de la palat şi vă întorc urările de-un milion de ori.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, domnule Val, cu sanatate si mai putine mahniri de la tarisoara noastra draga! :)

    cu intarziere(deh, concediul), va urez toate cele, dar cu sinceritate si cu mult, foarte mult drag :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iaca târziu ajunsei si eu, ca trec pe tine rar si dens, dar ma întorc la posturile însirate în rastimp. Sa traiesti, sa scrii si sa te bucuri cât mai des.

    RăspundețiȘtergere