joi, februarie 12, 2009

SĂRĂCIŢI ŞI CURĂŢIŢI



Un recent sondaj INSOMAR relevă faptul că doar unul din cinci români se simte în criză.
Pot dormi liniştit. Sunt în rînd cu lumea, aşa cum şi-a dorit maică-mea mereu. Nu ca ăştia din poze.
Mă mîndresc că fac şi eu parte, în sfîrşit, din majoritate. Adică nu sunt ăla bezmeticul care se dă de ceasul morţii din cauza afurisitei de criză şi umblă ameţit prin frigider, prin rezervor, prin cămară, toate la fel de indecent de goale precum buzunarele şi conturile personale.
Nu, criza asta nici nu mă îngrijorează. Nici pe mine şi nici pe ceilalţi trei colegi de sondaj. Suntem inconştienţi, dar fericiţi. Facem parte din marea masă de fraieri care n-a făcut afaceri cu statul. Ce-am avut şi ce-am pierdut. Sănătoşi să fim.
Noi, anonimii ăştia patru din cinci, am fost, rămînem şi vom fi mereu în criză, dacă aşa se numeşte.
Săraci şi curaţi, cum voia tov. Iliescu.

Ştie cineva să-mi explice etimologia şi sensul expresiei "SĂRAC LIPIT"?

4 comentarii:

  1. ...varanus,daca'mi permiti sa'mi dau cu parerea!...cred ca,,Un recent sondaj INSOMAR relevă faptul că doar unul din cinci români se simte în criză."(recunosc,copy-paste)...e cam PREA optimist!...adica numai 1 din 5?!1 e prea mult iar 5 treb'e urmat de oarece zerouri(ei sunt deja...demuuult in criza!)...,,Nu ca ăştia din poze." (iar copy-)...astia din poze le'ar sta bine langa elanii de la palat?!
    ...unu' care a facut scoala la palatul din Comanesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim: Păi aşa zice presa. 1 din cinci. Da presa-i aservită, nu ştiai? Mogulilor. Şi care elani din palatul Ghica? Ăia de i-au aruncat la gunoi prin 67? C est trop tard!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...pai daca tot nu mai sunt elanii(oare pe unde or fi?!) sa'i punem ,,pa aia de'n poze" si sa le spunem ca pe vremuri(CCCP=URSS) ca pe malul Prutului(nu al Trotusului) ,,si noi pe voi"!
    ...tot ,,palatinul" ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim: Cifrat răspuns. Mai pe Goanţa, mai pe Lapoş, verde ca la noi! Ai vreo teamă?

    RăspundețiȘtergere