miercuri, februarie 18, 2009

BANCUL LUNII FEBRUARIE

Cu cît mai tari bancurile, cu atît criza e mai puternică. Şi cu cît criza e mai puternică, cu atît luminiţa de la capătul gangului e mai aproape. La români, limita răbdării e uriaşă. Durează mult pînă să explodeze mămăliga. Dar bancurile bune sunt semnul că mintea naostră, cea ameţită de manele, tabloide, telenovele şi minciuni politicheşti, începe să se deştepte din neagra adormire. 

Hai cu bancuri, băieţi, care mai gîndiţi.

Un individ e nevoit sa opreasca masina datorita unui blocaj al traficului in 

zona Calea Victoriei.
Deodata, cineva ii bate in geam:
- Domnule, teroristii au ocupat Parlamentul Romaniei si cer 10 milioane de 
dolari rascumparare ca sa-i elibereze pe parlamentari .
  Altfel ameninta ca ii vor stropi cu benzina si le vor da foc. Acum mergem 
din masina in masina si facem o cheta.
- Bine, si cat da fiecare? intreaba omul din masina.
- Cam 5 litri...

11 comentarii:

  1. Se duce un tip la urolog şi medicul ii spune: ar trebui să nu vă mai masturbaţi. Eu, de ce? Ca sa pot sa vă consulta!

    RăspundețiȘtergere
  2. io dau 10 litri ... sau nu suntem la "care da mai mult? :)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Rhodos: Mai pune, nu fi zgîrcă! Să fim siguri! Nu trimit cisterna la Sibiu numai pentru-o căldare de inflamabil...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. LiaLia: Cred c-ai omis ceva din enunţul bancului:). Merge şi motorină. Da nişte trinitrotoluen n-ai?

    RăspundețiȘtergere
  5. Era "ca să pot să vă consult" nu consulta :p Sorry, încă nu m-am trezit până la ora asta :p

    RăspundețiȘtergere
  6. ...5 litri?!?! ...scump ,scump, e criza fratilooooor!...sa lasam teroristii sa-si termine treaba! ...unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim: Hai că nici teroriştii nu mai sunt ce-au fost...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. vechi, dar bun, intr-adevar! bine ai revenit, ca-mi lipseai al drakku!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce spui de asta:

    un tip, micut, slabut si cu chelie, se prezinta la medic.
    - ziua buna! stiti, eu am aflat ca iti cresc coarne daca te-nseala nevasta. or, dau zilnic cu palma pe teasta si nimic! coarne, ioc, desi stiu ca nevasta imi umbla si cu postasul, si cu seful de scara, si cu vreo cativa cunoscuti, cam zece de toti. ce sa fie, doctore, de nu-mi cresc coarnele alea?!
    - pai, stiti, asta cu pusul coarnelor de catre nevasta e doar o vorba, asa... nu trebuie sa se intample cu adevarat, e doar o metafora!
    - uf, doctore, m-ai linistit! io credeam ca am lipsa de calciu!

    RăspundețiȘtergere
  10. am auzit ca petromul inchide cateva benzinarii, poate le-a ramas niste combustibil pe teava :)

    RăspundețiȘtergere