luni, februarie 23, 2009

CE-ADUCE ZIUA DE LUNI


Încă de duminică seara începi să te ghemuieşti. Noaptea trece greu. Se ivesc zorile. Poate că, printre jaluzele, răzbate şi vreo amărîtă de rază de soare făurar. O simţi, că n-ai curajul să deschizi ochii. Stai aşa, în poziţia foetus, şi doamna luni, parşiva, se-apropie de tine cu biciul săptămînii. Ştii că va lovi năpraznic, dar nu ştii unde te va atinge sfichiul. Ştii c-o să te usture al naibii, dar nu ghiceşti never locul. Practic, dar mai ales teoretic, ţi-o poate trage oriunde. Şi nici nu mori.

Lunea trecută m-a pocnit cu un trojan drept în moalele creierului de la laptop. Trei zile pauză, pînă la devirusare.

Lunea de azi, anunţul lui Berceanu că nu pupăm autostrăzi nici anul ăsta. Cel mult un pod, acolo, pe traseu.

Cam asta se întîmplă lunea. Ce-ai vrea de la ziua de luni, cînd nici iarba nu creşte?

12 comentarii:

  1. nici boii nu trag :( tragedia vietii mele :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Val, prima zi a saptaminii e duminica, dupa cum bine stii. Faptul ca prima zi de lucru e luni n-are nicio importanta. Dar mi-a mila sa vad prin ce chinuri treci, ce traume iti provoaca procesul tehnologic de sculare. Iti propun sa nu te mai culci duminica seara. O sa fii un pic somnoros luni dimineata, dar o sa-ti reiei viata cu alt tonus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rhodos: La căruţă, înţeleg. Păi n-ai băgat de seamă că şi boii s-au deşteptat? Numai tîmpiţii mai trag:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin P.: Da de unde-ai mai scos-o şi p-asta? N-a creat Domnul lumea în şase zile şi-ntr-a şaptea s-a hodinit? Păi, nu era duminică? Şi urma luni? Sau s-o fi odihnit sîmbăta, cine mai ştie? Cît despre sculat, procesul tehnologic merge impecabil. Trezitul îmi provoacă mie frisoane:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine că ai lămurit problema cu sculatul, că îmi făceam probleme :))) Urâtă zi lunea, de cât de hâtră şi ticăloasă şi perversă, nu putea fi decât femeie :))) Pupăm Valul, vezi că te-am bărfit puţin pe la mine :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Val, surse eminamente religioase au stabilit in mod total nestiintific, dar limpede, faptul ca simbata e ultima zi a saptaminii. Nu stiu cind s-a odihnit Dumnezeu, ca eram la munca. Si stii si tu ca acolo n-am tv-cablu, deci n-am auzit stirile.
    Nu stiu ale tale, da' frisoanele mele variaza in functie de cea linga care ma trezesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. LiaLia: Las-că nici o zi n-are nume de bărbat. Poate Joi, cu indulgenţă, dacă a fost vreun Jo în dublu exemplar:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Florin: Da bine că s-a limpezit chestia. Deci, de-acuma, săptămîna începe cînd se termină. Aha. Şi zici că erai la muncă, deci n-ai auzit că muinca l-a creat pe om, dar nici lenea nu l-a ucis. Că asta-i ştirea, actuală la noi de vreo două mii de ani. Vezi că, dacă nu-ţi tragi niscai diacritice, "cea lîngă" poate fi citit de către răuvoitori "cea lingă". Şi nu te mai angajează nimeni în presă. Nici chiar tu:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu diacritice mi-as trage, da' nu stiu decit in office word. La matale pe blog nu ma asculta tastatura. Poate pt ca e indaratnica si nu stie decit engleza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si inca ceva: eu nu m-as putea angaja pe mine in presa, ca n-am bani sa ma platesc. De-aia nici nu scriu in propria mea revista, Super BC. Sint scump si absolut nimeni nu ma vrea.

    RăspundețiȘtergere
  11. luni e o zi foarte misto daca esti in concediu. dar la mare. sau te-ai dat lovit si tragi chiului. eu dau idei, cine le aplica? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ...tot saptamana formata din 7 Duminici e cea mai buna!...parerea mea!...unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere