marți, iunie 24, 2008

A verry wrong ideea

În timp ce eram la volan, neavând altceva mai bun de făcut întrucât drumul era drept şi fierbinte, m-am gândit să creez un banc. Doar şi eu fac parte din popor, sunt destul de anonim şi, uneori, cam spontan.
Iată-l:
Întrebare: De ce li se spune fanilor echipei noastre naţionale "SUPORTERI" ?
Răspuns: Pentru că o suportă!
N-aţi râs? Nici eu.

In fotos: doi simpatizanţi ai echipei naţionale piţurciene, care au suportat la greu trăscău după
eliminarea băieţilor noştri din CE.

Dacă sunteţi suficient de atenţi, veţi observa
că ochii lor exprimă strigătul de victorie
caracteristic românilor:
FRAŢILOR, AM ÎNFRÂNT!!!

4 comentarii:

  1. De cănd eram copil şi jucam pe maidan nu am intrat in joc decăt cu ideea ca voi căsiga.
    Adică cum dracu? joc egal?
    Ideea de la Federaţie maschează interese meschine. Campania nu a fost dusa în interesul naţional ci a fost doar o campanie de marketing interesată. Oare...?
    Dedi

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Manescu, vad ca si in conditii termice ridicate, "creierele" dvs. functioneaza la cote maxime. Pe mine una, desi "ma doare-n spitz" de fotbal, m-a distrat bancul sportiv, ce sa mai vorbim de strigatul victorios!
    Presupun ca trascaul este o beutura elitista ruralo - regionala, asa-i? (zambet ingaduitor).
    Va inteleg of-ul totusi. (haz)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Dedi: Ce s-aştepţi de la miliţienii nemuritori? Tînguiala şi şpăguţa. Să iasă ceva, ce-o fi, bun şi-un egal, decît nimic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina: Mi-ar plăcea să te fac să crezi că suntem vreo trei-patru creiere care ţinem blogul ăsta...
    Fiecare vizitator să şi-l poate alege pe care vrea, în funcţie de netezimea cortexului propriu.

    RăspundețiȘtergere