vineri, iunie 20, 2008

Fetele din Bacău

Mare tamtam a făcut pe bloguri povestea Roxanei, cum a stat ea la un hotel de curve in Bacau si, dupa ce a postat experienta, toata lumea o intreabă de ce-s aşa de căutate fetele din urbea lui Bacovia.
Iată cîteva posibile explicaţii:
1. S-au născut într-un loc unde amurgurile sunt violete si ploile sunt lungi, plictisitoare ca şi sicriele care-s din plumb. Dar răsăriturile sunt mereu altfel, îţi iau ochii.
2. Mamele acestor fete erau, acu 20-30 de ani, cochete, deştepte, zîmbeau, mergeau la spectacole, ieşeau pe strasse, se distrau, faceau dragoste, n-aveau ifose, ştiau sa mîngîie suflete de bărbaţi, erau arzoaice, aveau unghiile îngrijite, miroseau a indruşaim şi levănţică, dar nici Chanelul nu era ocolit.
3. Fetele au moştenit dragostea de viaţă, firescul, tandreţea, isteţimea şi acel savoir vivre al mamelor lor. Şi al taţilor, că şi ei ştiau să trăiască.
4. Le-au crescut sînii şi picioarele mai mult ca altor fete din alte oraşe. Poate că de la Cernobîl li se trage, dar nu-i rău de loc.
5. Ştiu să se-mbrace, merg elegant, sunt cochete, calcă cu graţie şi ţin capul uşor aplecat, a preocupare.
6. Au ochi imenşi, vii, şi-n dosul lor, băbaţii bănuiesc gînduri şi vise colcăind.
7. De mici, urmează şcoli de dans, de dicţie, de canto, de bune maniere, ca să ajungă în topuri. Şcoli de seducţie.
...Sunt date dracului fetele din Bacău. În primăvară, m-au vizitat trei prieteni din Elveţia. I-am cazat la hotelul Moldova. Într-o seară, i-am invitat la o plimbare, pe bulevard, pînă la Policlinică.
Înapoi, au cerut un taxi.
Aţi obosit? - i-am întrebat.
Nu, dar aşa ceva n-am mai văzut. Ce-i aici, în Bacău? Defilare de modă? Din cinci fete, trei sunt manechine. Aşa-i mereu, sau ai organizat tu parada asta de frumuseţe pentru noi?
Îi dureau gîturile de întors privirea după băcăuance.

Îmi scriu mereu şi-mi zic mersi. Vor să se însoare cu fete din Bacău. Unul s-a însurat cu o Angela după două săptămîni. Ceilalţi doi au şi ei pereche: Irina, ingineră la Avioane, şi Clara, educatoare.
N-am nici un amestec, habar n-am cum le-au cunoscut.


Astea-s fetele de aici. Bacău- pepinieră de femei superbe.

10 comentarii:

  1. Nu stiu care-i povestea Roxanei si nici cine este diva, dar povestea vorbei de pe acest blog ma incanta. Scrieti "tare" si nu regret ca v-am descoperit. Asa-i ca moldovencele sunt frumoase? :)) Mda.
    Deocamdata va "aplaud". Nu voi "huidui" niciodata din doua motive : pentru ca nu-mi sta in fire si pentru ca vad ca oricum ati introdus moderarea comentariilor. =))
    Vai, bloggerilor!
    Comunicati cu cei decenti, ca "sa fim" cu totii... :)

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei decenţi sunt din ce în ce mai rari. Încerc să comunic cu acei "TOŢI", care sunt din ce în ce mai puţini. Chestia asta cu moderarea e o eroare, nu ştiu cum s-a produs. Intru în setari să văd dacă o pot repara. Aşa nul cum sunt, poate stric altceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru Doina
    Gata, sper că s-a rezolvat. Nu am ce să moderez, comentariile sunt expresia libertăţii de exprimare. N-am să m-apuc tocmai eu, care de aia am tremurat în 89, să cenzurez ce vrea omul să spună!
    Dă-o dracului de treabă!
    BTW.
    1. Da, moldovencele sunt mişto. Şi moldovenii.
    2. Oamenii de pe-acolo au haz, idei, şi cred în minuni şi în fantome. Visează mai mult decît alţii, dar le iese visul mai mult ca altora. Vezi cîte vedete a dat estul de nord al ţării. Cîţi oameni reprezentativi pentru Românica. În proporţie de cam 70 la sută, ştirile vin de Acolo. Bune şi rele. Crime, violuri, accidente, spargeri, sinucideri, dar şi cel mai bun drum din România, cele mai tari femei de afaceri, cei mai tandri bărbaţi, etc, etc.
    Gata cu lauda.
    3.Roxana e o studentă care a trecut prin Bacău, a stat la un hotel din centrul oraşului, a afirmat pe blogul ei că acolo ar fi un locaş de curve, apoi, tot pe blogul ei, a cerut explicaţii că de ce toţi flăcăii consideră că fetele din Bacău sunt "super".
    Am încercat să formulez cîteva motive.
    Thatis all.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' unde-i sonetul de aseara?! Si eu care voiam sa aplaud cu ovatii, sic! Ce ti-e si cu cenzura asta... ntz, ntz, ntz! :))
    Greu cu "paparazzi", stiu. :D V-am spus ca va astept "la colt" si nu m-ati crezut, he he! Tot Tibi e de vina. =))

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  5. Care sonet??? Conversatia aia privată era un sonet???
    N-am ştiut, scuzaţi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. "Sonet... dupa Petrarca" de Franz Liszt. =))
    Si "a fost" privata, scuzati!
    Ma amuz si atat, sunt inofensiva.
    Sper din suflet ca stiti limbajul emoticoanelor, pacatele mele!
    Cu stima,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  7. Unii istorici antici spuneau aşa: "geţii sunt mari amatori de femei...".
    Eu cred că româncelor (în particular Moldovencelor) de acolo li se trage...
    Şi cred că e de bine!
    De văzut şi performanţe olimpice unde româncele excelează faţa de celălalt sex.
    De văzut şi politica românească de-a lungul timpului, tipic feminina!
    Şi nu numai...
    Dedi

    RăspundețiȘtergere
  8. Dedi: Treci prin Bacău sau prin Oneşti, Piatra sau Iaşi într-o după amiază de vară, dacă vrei să te-nsori!

    RăspundețiȘtergere
  9. da' nu ziceti nimic de "minorele" din comanesti. inca nu v-a facut roTent cunostinta sau le protejati pentru ca "v-a facut"? =)):p

    felicitari pentru blog si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Săndel: Timpul trece, iar minorele se maturizează şi ele, ca tot omul...

    RăspundețiȘtergere