luni, iunie 30, 2008

TOTUL DE VÂNZARE


Aud chiar acum la teveul meu fără imagine că nici un fotbalist român nu face mai mult de 3 (trei)!!! milioane de euro. Numai atât???
Şi eu, cîte parale fac? Dar Vasile, cu tot cu calul lui? Dar fotograful Romeo, cu muzeul lui (unic în România) de aparatură foto? Cît face doctorul care aduce copii pe lume, cît face arhitectul care proiectează case, cît face profesorul care pregăteşte viitorul, cît face omul care inventează motorul cu apă? Cît daţi pe Cărtărescu, pe Pintilie, pe Beligan, pe Herlea? Mai mult decît pe Dică? Mai mult decît pe Mutu?
Alo, miliardarii lu peşte, pe melcul ăsta, nu vi-l dau nici pentru o mie de miliarde. Nu-l puteţi avea, că-i al meu. În grădina mea. Cumpăraţi cartierul, oraşul, ţara, dar melcul nu vi-l dau.

2 comentarii:

  1. Articol salvat in computerul meu! Ca sa fie clar, ca va convine sau nu. Cu tot cu melcul ala romantic, gratis. Sic! Si multumesc. :)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. luat de val (ma rog, scuze) va sa lecturez toate bloagele tale... ca am eu oarece slabiciune pentru scriitura-tzi... daca totzi care nu vindem cite ceva, hm, ne-am uni... wow! va sa devina greu pentru miliardarii lu' peshte! io am un motan, cam bezmetic: shi-a ales numele, singur: baronul mau! si nu e devinzare, sic!

    RăspundețiȘtergere