miercuri, iunie 18, 2008

Cum se rezolvă poluarea fonică pe strada VIITORULUI




Într-un cartier, anume Şerbăneşti, din Bacău (ORAŞ EUROPEAN), s-a reperat o stradă care era din glod şi acum e din beton. Strada se numeşte VIITORULUI şi duce direct la cimirirul cartierului.

By the way. Lucrarea - vreo patru sute de metri de drum - a durat cam trei ani. Acu e bine şi frumos. Ştim că canalizarea la noi e pe centrul străzii, aşa cum e căcatul în România, că aici central tre să fie căcatul. Doar că capacili de la canalizare care de regulă se fură, face zgomot cînd trece maşinili peste ele. Ca clopotul scurt la beserică.

Ce s-a gândit cetătenii care locuiesc pe strada respectivă, scoşi din pepeni la fiecare trecere de maşină peste capacul de canal? Inventivi, ţiganii care stau în bordeiul de lîngă capacul care zdrăngăne, au găsit o soluţie genială care să nu le mai deranjeze simţirili cînd doarme ei. Au plantat nişte ramuri frunzoase în găurili din capac şi le-au ancorat cu sîrme de fier beton.

La vederea obstacolului, şoferii nu mai calca pe capac, îl ocolesc în mod dibaci, şi, automat, nu mai derajează rapandulele care dorm sau ascultî pe Ipod manele. Mai eficient decît orice semn de circulaţie.

Dacă oricine pooate face ce vrea în Românica, eu, care am casa pe E 85 - A2, pun mîine o barieră în dreptul porţii mele. 1 leu cine vrea să treacă. Nica toată.

Şi intru în Top 300 anul viitor, dacă am în vedere traficul.

PS: Toate agramatismele fac parte din context, avînd în vedere subiectul. Evitaţi-mă.

4 comentarii:

  1. haha! Macar ei s-au gandit la ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba nu va "evit" deloc! :)) Asteptam cu nerabdare un asemenea articol si va multumesc din nou pentru terapie. La prima cacofonie mi-am zis : "gata, l-am prins!", dar m-am intristat in hohote apoi.
    Va citesc in continuare si va astept "la colt".
    Cu stima,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule draga, in tara asta, doar dumneata nu esti normal! Si asta e de necomentat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dă-o dracului, don Poe! Ştim amîndoi că într-o lume anormală, normalul e anormal!
    Zi mai bine că te roade pizma c-ai ratat subiectul!

    RăspundețiȘtergere