duminică, ianuarie 13, 2019

CRAMPE ÎN RING


Moartea se apleacă
Îşi pune masca de gaze
se cocoşează
să treacă pe sub podul de fier care duce spre mine
Nu poate niciun poet să trăiască din trăirile lui
În contact cu chiloţii ei tanga
Licenţiaţi în drept constituţional
În nemărginire
Şi chaturi erotice
E Un joc de noroc planetar

Lumea urla în aşteptarea câştigătorului
Dar eu eram înafara ringului
la duş
mă rafinam în amor şi tendinţe
Risipindu-mi sângele
După ce băgasem în corzi disperarea
Şi o lovisem năpraznic
Luptam natural ca un mercenar
Eram un taur dac
un erou bombastic
Se transmitea în direct poezia română
când arbitrul m-a trimis
În colţul neutru
Cel mai antipatic colţ al televizorului
La care se uita fiul meu

La ştiri un expert în prognoze
Explica doct cum se face
să reduci pierderile regatului dac
Ca să poţi calcula profitul constant
Din metafore sub acoperire

Clipeam calculându-mi şansa
Una la un milion de stele din univers
Dar Riscam dar jucam poate-poate
ştiam că sunt doar
un biet animal uman
Cu instinct de supravieţuire
Pentru shoturi fufe şi ochelari de soare
Gesturi rafinate aluzii erotice
cu pistolul pe masă de parc-aş fi viu
Doar ca să dau consistenţă
Iubirii de la mansarda din strada albă
Numărul doi de parc-ar fi prima oară
Lângă parcul eroilor pe planeta pământ
Lângă supermarketul de iluzii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu