marți, iulie 26, 2011

MI-AM SCHIMBAT DOMICILIUL

Notaţi această zi în agendă: 26 iulie 2011. E o zi istorică, o zi măreaţă, o zi de neuitat.
După ce-am divorţat de Facebook, o nouă schimbare s-a produs în viaţa mea: m-am mutat. Noile mele oordonate, în cazul în care mă mai caută cineva, sunt:
http://www.val-manescu.ro/
Trecerea pe wordpress a fost posibilă cu ajutorul lui Andrei Muit, căruia-i mulţumesc mult pentru abnegaţia cu care s-a ocupat de schimbarea la faţă a varanusului. Vă aştept comentariile direct la noua adresă.
Clic pe comentaţi! (imediat sub titlul articolului, în dreapta). Avem şi RSS Feed în josul profund din stînga paginii, dacă vreţi abonament gratis la noul Varanus.

3 comentarii:

  1. draguta noua ta casa, o sa ma plimb pe acolo ca musafirul nepoftit pana gasesc rssfeed-ul!

    RăspundețiȘtergere
  2. ,,AM DIVORŢAAAAAT!"... treaca,m'am dumirit,mi'a trecut,da' cu ,,MI-AM SCHIMBAT DOMICILIUL " iar era s'o iau de la'nceput!...asa ca renunt la tensiunea personala de 10,5/6,5 si trec pe 220V/50Hz(o fi bine?)... mi'am bagat dioptriile si p'in noua casa ...acelasi de la palat!

    RăspundețiȘtergere