joi, februarie 09, 2012

ÎN GENUNCHI MĂ-NTORC LA TINE

Pe blogger, am atins cu articolele publicate locul 500 în ZELIST, şi chiar după ce am anunţat în iulie schimbarea pe Wordpress, varanus a continuat să aibă peste 50 de unici pe zi. Cu noul blog, http://www.val-manescu.ro/, nu ştiu de ce, deşi am postat constant, încercînd să păstrez acelaşi ritm, numărul vizitatorilor continuă să scadă dramatic. Counterul geovisites.com îmi arată cel mult 20 de vizite pe zi. Bănuiesc că e o setare eronată care împiedică accesul. Pe cît nu sunt de sigur, pe atît sunt de trist. Şi nervos. Azi, wordpressul a luat-o razna de tot, de vreme ce Zelist m-a dat înapoi cu 3 000 de locuri faţă de săptămîna trecută.
Îmi bag piciorul în el wordpress.
Mă trag înapoi acasă, la varanus.
Bine v-am regăsit. Hai noroc, prieteni.

3 comentarii:

  1. ,,Bine v-am regăsit. Hai noroc, prieteni."(ca de obicei,copy-paste...mdeh,e mai uşor!)...şi ca să se lumineze singurul neuron personal necongelat(înca!),prin ce galaxie tre' să te mai cat varane?...ăl de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine că m-ai găsit. Că nici io nu ştiu unde să mă mai caut prin nămeţii ăştia. Şi nimeni nu dă o ţuică fiartă:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ,,Şi nimeni nu dă o ţuică fiartă:)))"...ţuică ingheţată si raţă inecată n'am văzut!...concluzia?...cred că nu mai este ţuică!...io,ăl' de la palat!

      Ștergere