miercuri, iulie 20, 2011

AM DIVORŢAAAAAT!

M-am dat jos de pe facebook. Aveam 435 de friends. Majoritatea, necunoscuţi. Habar n-am cum de s-au înmulţit în halul ăsta. Într-un an de zile, am pierdut sute de ore holbîndu-mă la fotografiile lor din vacanţe şi excursii. Deşi unele erau mişto, n-am comentat şi n-am dat like-uri. Cu atît mai mult n-am dat like-uri la pozele tip autoportret în oglindă, chefuri, beţivăneli, distracţii, asfinţit cu mare printre labele picioarelor, mîini cu unghii multicolore, fiinţă pe capotă de BMW, gambă cu tatuaj (grifoni, floricol, japonez, etc.). M-am satistit atît de tare de zîmbetul din faţa turnului Eiffel şi de român(că) în şlapi cu şvarovski şi bermuzi cu Palazzo dei Doggi în planul secund, că era cît p-aci să postez şi eu două poze din locurile alea, ba chiar şi una în care am Matterhornul pe chelie şi soarele-n palmă. Dar n-am dorit să găsesc sub ele vreun comment inteligent din cele cinci tipuri ce predomină feisbucul:
- Wow ce tare. Vreau şi eu.
- Nebunule, ai plecat fără mine. Ruşineeeee!
- Fericitule, ce baftă ai. Pooop.
- Te mai întorci?
- Cît mai e berea la Paris?



4 comentarii:

  1. Pfiii, ce m-am speriat, cand am citit titlul! FB-ul e bun doar sa-ti gasesti fosti prieteni si colegi, nu te obliga nimeni sa dai add tuturorimbecililor. Tizu.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))

    si commentul asta intra in categoria celor intelighente, da' n-am alta modalitate de a-ti arata ca a fost savuros textul

    RăspundețiȘtergere
  3. ...cand am vaz't titlu', am crezut ca din cauza insolatiei,caniculei si alea alea varanu' a patit'o!...amu astept sa'mi revina tensiunea a' de a cazut!...nu 220V ci aia normala a mea=10,5/6,5 ...al' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si acum am aflat...imi pare rau...eu rezist deocamdata pe FB de un an si jumatate...am ajuns la peste 2800 de "friends"...cu tot cu rude, prieteni vechi, noi, blogerime cunoscuta si asa mai departe...uneori e interesant, alteori enervant...

    RăspundețiȘtergere