marți, iulie 12, 2011

VODAFONE ARE GIGEII LUI - DANIEL ŞI IULIAN


Nu-ş ce are vodafonele meu, sinequanonul existenţei mele profesionale şi sociale, că-l apucă pandaliile brusc şi nu mai pot apela neam. Pot primi apeluri, dar nu pot forma. O madamă îmi repetă la nesfîrşit că am o eroare tehnică şi că să mă adresez serviciului de relaţii clienţi pentru remedierea defecţiunii. Bineînţeles, eroarea tehnică apare sîmbăta sau, oricum, după ora opt seara. De trei ori în ultimele două săptămîni.
Sar pe internet şi văd un număr de la experţi. 555, chipurile asistenţă on line. Sună de pe un orange, şi nimic. Dau peste alt număr. Uite-l, dar să nu-l formaţi vreodată dacă n-aveţi calmante la îndemînă: 0372 02 22 22. Sună cam trei minute. Apăs 1 pentru limba română. Apoi, Andreea cică mă ajută să rezolv orice. Apoi îmi pune oleacă de muzică. După aia, cică să apăs 2 pentru nuşce, 3, pentru altceva şi, în fine, 4, dacă vreau să deblochez un telefon. Şi dă-i zbîr, zbîîîîr. După iar vreun minut, Andreea cică mulţumesc că aţi apelat, bla bla şi că, în cîteva momente, un operator va prelua apelul şi-mi va rezolva problema. Trece cam un sfert de oră de muzică demenţială întreruptă de mulţumirile Andreei şi de îndemnul de a sta în hold ca să nu pierd rîndul. Cînd să-mi aprind a treia ţigară, hopa, o voce stenică şi optimistă de mascul zice că e gata să-mi asculte păsul. Este domnul Daniel cel căruia-i povestesc cum serviciul vodafone mi-a tăiat piuitul de nu mai pot vorbi cu nimeni. După ce-şi notează tot şi-l aud clămpănind la tastatură, verifică omul, deh, mă roagă să aştept un moment. Momentul ţine vreo cinci minute. După care, Daniel îşi cere scuze şi mă pasează la alt operator, mai de specialitate decît el. Iar ascult muzica lor aleasă special ca să te trimită la balamuc şi, după vreo alte trei minute, aud: Sunt Iulian, operator la serviciul clienţi, vă ascult. Îi zic bună seara în loc de-o înjurătură. Îi spun numărul meu de telefon, mă prezint şi-l aud cum tastează conştiincios. Şi ce problemă aveţi? mai apuc să-l aud pe electricianul Iulian, după care, ghici ce?
Legătură se întrerupe.
Faza se repetă de două ori, identic, cu alţi Danieli şi Iuliani, operatorii pulii.

Peste noapte am visat cum îmi băgam picioarele în măreţul serviciu vodafone, în găurile reprezentate de specialiştii lor în relaţii cu clienţii, iar dimineaţa m-am deplasat la un centru de-al lor. Altă coadă, alţi nervi, altă oră pierdută.
Dar, sunt mîndru, căci sunt client vodafone. Pe banii mei.

2 comentarii:

  1. eu asa am de gand...in ultima perioada numa goange am avut din partea lor...pe langa faptul ca semnal mai au doar in 75% din zone p'aici..

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, si? ai rezolvat! Tizu

    RăspundețiȘtergere