joi, martie 24, 2011

PROGRAME EDUCATIVE LA TEMBELIZIUNI

Joi, 24 martie 2011, ora 17.25, zapping:
Labeunu e un film românesc vorbit în englezeşte. Ca să ne simţim ca-n America, nu e subtitrat. Eroul principal este cowboyul John Brad. Adică, m-am prins că e vorba de Ion Brad.
Pe Canal D e Oana care-l face de căcat pe fostul ei soţ din hotelul unde s-a cărat.
La PRO e Pepe care-o face de căcat pe Oana.
Pe Antena 1 e bîrfa cu d-na Columbeanu. Cică-i curvă.
Şi pe Antena 2 e bîrfoteca Pepe - Oana, dezbatere. Cică ar fi farsă toată panarama.
La Antena 3 se discută mita sindicală de 40 jdemii de euro cum că i-ar fi montat-o serviciile secrete, care nu mai au ce face, lui Petcu.
La OTV Dan Diaconescu îi trage tare în campania electorală, promiţînd să ne salveze ţărişoara.
Pe Acasă e un foarte frumos serial turcesc. Pe Naţional un foarte frumos serial indian.

Mai vreţi să zăboviţi pe-aici?

2 comentarii:

  1. Am dat pe "distractiv", dar de fapt e...trist!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu, ca am niste luni de cand am plecat, deja :) As putea sa ma uit la tv romanesti, dar cred ca in 5 =6 luni am totalizat 10 ore de privit (din care 80 % sau asa ceva au fost filme de la hbo, iar 10 % fotbal din Champions League, asa ca nu prea se pot pune la socoteala...)
    Chiar nu-mi lipseste mizeria numita tv in Romania.

    RăspundețiȘtergere