miercuri, martie 09, 2011

IO M-AM LĂSAT DE FUMAT

Da. Invidiaţi-mă. Am opt zile de cînd am decis. Gata. Duminica ailaltă n-am aprins nicio ţigară. Luni am vrut să văd dacă-i chiar aşa de simplu şi că m-am lăsat cu adevărat. De trei ori am vrut să văd şi am aprins, corect, trei ţigări. Am tras trei-patru fumuri din fiecare şi le-am aruncat. Ce uşor e să renunţi la acest mizerabil obicei. Marţi, eram deja fericit: nu simţeam nevoia. Miercuri m-am trezit ameţit, mă ardea ceva pe dinăuntru, mă clătinam. Mi-a trecut starea de rău după vreo două fumuri trase în plămîni. Seara am mai tras cîteva fumuri, de nervos ce eram.
Joi a fost nasol. Sevraj, cred. Rău, rău. Am zis să rezist. A trecut spre vineri. Sîmbătă, duminică, luni, cîte două, trei ţigări.
Luni, nervi, draci, laci, amintiri dureroase : patru kentane.
Azi e marţi. N-am fumat pînă la ora trei după amiază.
De la trei pînă acu, am tras cu osîrdie cam zece tutune, da de-alea mentolate. De ziua femeii. De supărare.
Se pune?