miercuri, martie 23, 2011

Elisabeth Taylor SIC TRANSIT GLORIA MUNDI


Sînt foarte trist cînd miturile se destramă. Cînd se duc dracului poveşti în care mi-am pus toată încrederea.
Azi a dispărut Elisabeth Taylor. Imaginea unei muieri dată naibii, frumoasă şi (destul) de talentată, diva anilor 70. A avut şapte soţi şi opt căsătorii (cu Richard Burton măritându-se chiar de două ori). Iubirea maximă a doamnei a fost însă Richard Burton, alt monstru al ecranului, mort în 1984, cu care s-a iubit cu pasiune şi s-a despărţit de cîteva ori. Artista avea ochi violeţi.
Ca să se împace cu nebuna, Burton îi dăruia dimante şi perle de milioane de dolari. Sigur, nu valoarea cadourilor conta, ci gestul, căci amîndoi erau temperamente vulcanice.
Doamna decedată azi a făcut peste 100 de operaţii de toate felurile, a trăit 25 de ani în cărucior şi a murit la 79 de ani.
Nu m-am topit după ea. Neg vehement zvonurile c-aş fi avut vreo aventură cu ea. Mi-am zis mereu că e prea pentru mine.
N-am pierdut, niciunul, nimic.
Cu toate astea, Elizabeth Taylor a câştigat Oscarul de doua ori în 1960 pentru rolul principal din Butterfield 8 şi în 1967 pentru rolul principal din Who's Afraid of Virginia Woolf.
Eu nu. Totuşi, sunt trist.
S-o odihnească Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu