luni, martie 21, 2011

ŞMEKERI DE ROMÂNIA

Am aşteptat cu sufletul la gură.
Acu vreo cîţiva ani, Severin Adrian, membru psdr, pdsr, psd, acuza puterea la putere că otrăveşte apa românilor băgînd în ea doi atomi de hidrogen şi doar unul de oxigen. Tipul, dat naibii de serios şi de titrat ce era, ne-a făcut p-ăi de-am fost corigenţi la chimie să ne căcăm de rîs. Că măcar atâta ştiam, după bac: apa e cu doi H şi un O. Da mi-am zis că bou ca ăsta s-ar da dracului la fund, cînd or vedea că-i prost, în sensul de dispariţie.
Noi ne-am rîs, da el a ajuns la Parlamentul Ioropii. Şmecher tare.
Acu, cic-a vrut şpagos. 12 miles euros ca să treacă şmenuri. Cu alt bovan, Bodu, la menotieră. Şi nu mă mir de loc. C-aşa-i românul, cînd se veseleşte la Strassbourg. Da baba Ioropa le are cu şmekerii. La ea nu ţine vrăjeala.
Nu-i mult pînă cad la năvod Eba, Becali, Vadim, cu alte şmenozeli.
Şmekeri de România, uniţi-vă. Şi aruncaţi-vă unde-i căcatul mai adînc.

3 comentarii:

  1. Iaca a demisionat din functia de sef psd; mare chestie; da' la PE nu renunta; cred si io...Tizu

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ultimele 2 propozitii. Ar trebui sa fie refrenul cantat de toata Romania, inainte de a incepe campania alegerilor din 2012

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,Şi aruncaţi-vă unde-i căcatul mai adînc"(copy-paste )..varane,nu se mai poate!...l'au mancat TOT! ...a zis ,unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere