joi, iunie 24, 2010

O MINUNATĂ DIMINEAŢĂ DE IUNIE

M-am trezit, am băut cafeaua, plouă, Curtea Costituţională analizează azi legalitatea austerităţii propusă de Boc şi-ai lui. Îmi vine să casc de ce furtuni în ritm de dansul pinguinului or să vină în Piaţa Parlamentului. Ce-or să mai ţipe transpiraţii de pensionari şi ce de mai leşinuri de babe prin ambulanţe. Şi gata. Asta va fi tot.
Băi Dorele, dacă mai întîrzii la treabă, îţi tai ziua! Cum doriţi, dom şef. Am să umblu cu ea tăiată, dac-aşa vreţi dumneavoastră!
Cum doriţi dumneavoastră, dom Băsescu. Or umbla bugetarii cu salariile amputate, artiştii cu drepturile de autor impozitate, copii cu alocaţiile micşorate, moşnegii cu pensiile scurtate. Şi cu viaţa scurtată, dacă aşa doriţi dumneavoastră şi curtea dumneavoastră constituţională, cu tot respectul!
Cum căscam, aidoma întregii naţii, numai ce-mi cade sub ochi o frază:
Sintagma „în cauză există probe şi indicii temeinice” poate fi anvizajată ca avînd un caracter de generalitate numai privită izolat, desprinsă de datele privind starea de fapt ţi participaţia penală. Semnează: Procuror şef de secţie Lucian Papici, în pledoaria pentru arestarea lui DD în direct.
Mă frec la ochi. Mai citesc odată. Mă duc la baie şi mă mai spăl odată cu apă rece. Mai citesc odată.
M-apucă rîsul. Şi rîd.
Ce ţară minunată! Ce oameni deştepţi! Bravo mie că m-am născut aici.

Un comentariu: