luni, iunie 22, 2009

Şah cu reporterul virtual

Numa ce-a descins în Bacău Tiberiu Lovin, marele bloger căruia ditamai Societate Romana de Radio îi trage replică pe http://www.reportervirtual.ro/.

Ajuns pe domeniul pe care-l stăpînesc, privirea lu blogerul cu barbişon i-a fost atrasă de masa de şah de pe terasă, care are ca suport un godin de fontă pe care l-am dezgropat cu plugul din brazdă. Şi m-a provocat să scot piesele, deşi l-am avertizat că ce tare mi-s.

Ei bine, deşi am încercat diverse tertipuri, mi-a tras-o cu cinci la doi. La şah. I-am făcut friptură la roabă, i-am dat palincă de Bistriţa, apă minerală de Borsec( o groază de bani!), ţigări, cafea, etc. Degeaba. M-a bătut fără milă, de-mi venea să-i rup şi mîna ailaltă.

N-a avut nici un pic de respect pentru o gazdă atît de ospitalieră. Că i-am permis şi să dea iama prin vişine şi l-am lăsat şi pe Cuchi să se joace cu el!

Sfat: mare grijă cînd vă calcă pragul reporterul virtual.