luni, iunie 22, 2009

Şah cu reporterul virtual

Numa ce-a descins în Bacău Tiberiu Lovin, marele bloger căruia ditamai Societate Romana de Radio îi trage replică pe http://www.reportervirtual.ro/.

Ajuns pe domeniul pe care-l stăpînesc, privirea lu blogerul cu barbişon i-a fost atrasă de masa de şah de pe terasă, care are ca suport un godin de fontă pe care l-am dezgropat cu plugul din brazdă. Şi m-a provocat să scot piesele, deşi l-am avertizat că ce tare mi-s.

Ei bine, deşi am încercat diverse tertipuri, mi-a tras-o cu cinci la doi. La şah. I-am făcut friptură la roabă, i-am dat palincă de Bistriţa, apă minerală de Borsec( o groază de bani!), ţigări, cafea, etc. Degeaba. M-a bătut fără milă, de-mi venea să-i rup şi mîna ailaltă.

N-a avut nici un pic de respect pentru o gazdă atît de ospitalieră. Că i-am permis şi să dea iama prin vişine şi l-am lăsat şi pe Cuchi să se joace cu el!

Sfat: mare grijă cînd vă calcă pragul reporterul virtual.

8 comentarii:

  1. Să ştii că jocul cu zaruri nu se cheamă şah, ci table - în cel mai bun caz.
    În al doilea rând, mi-ai făcut o poftă de apă... Noroc că m-am lăsat de cinci ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin P.: Ţţţţţ! Ce tare! Mersi, Florine, eu confundasem tablele cu jocul de Go, că se joacă tot cu un soi de pulluri. Da bine că m-ai luminat, înţeleptule!Cît despre apă, hai s-o lăsăm baltă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihihihi, Valule, v-aţi jucat de-a Băselu şi Vanghele care este? :))) Dacă tu 2 şi el 5, hmmmm, oare care a fost unu şi care altu? :p N-aţi făcut şi nişte compot de vişine, că poate oi ajunge şi eu vreodată pe la moşia ta, să mă omeneşti şi pă mine c-o cană de compot :D Apropo, când mai vii pe la capitală să dai şi tu o cafea? :D Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Val: Trebuie sa fim corecti pana la capat. N- fost 5-2, ci 6-2 plus doua paturi :)) . Evident ca tu ar fi trebuit sa castigi, iar un sahist adevarat ar fi renuntat in locul meu, dar eu nu ma las nici mort. Sahul greseala asteapta ;) . Oricum, placerea a fost de partea mea. Frumos loc mai ai. Multumesc de ospitalitate.
    PS Il punem miza data viitoare? PPS De ce nu ai spus si de Lup? Mie imi place mi mult. Cuchi e dus.

    Florin: La table ma batea sigur.

    RăspundețiȘtergere
  5. LiaLia:
    1. Noi aicişa nu facem compot. Poate facem vişinată.
    2. Cu ăia doi de i-ai pomenit, blestemate fie-le numele care este, n-ai decît să te joci tu:)
    3. Acuşica. Sunt ubicuu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tiberiu: Bine, şi Lup, da el e un vlăjgan care-şi poate purta singur de grijă. Şi-l iubeşte pe Cuchi. Despre şah, mai vorbim noi, ticălosule! Nica n-ai înţeles. M-am lăsat bătut, ca să mai vii, fraiere:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Varanus: Evident ca te-ai lasat. Asa am eu mereu noroc de oameni buni :) la suflet.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acto, Cuchi nu era si numele peckinezului lui Liv & Cata?

    Sor

    RăspundețiȘtergere