duminică, iunie 07, 2009

Eba - PDL, viitorul nostru e!

Felicitările mele celor care au votat.
Bravo.
Aţi reuşit s-o trimiteţi pe Eba la Bruxelles. Şi lui Vadim şi lui Jiji le-aţi cumpărat bilete de avion din banii noştri. Eu cred că mai rău nu se putea. Dar optimiştii zic că ba da.
Primul impuls a fost să-mi caut geamantanul ăla mare, negru, cu rotile, să pun vreo două trei cărţi, izmenele şi antinevralgicele şi să caut pe internet o ofertă de dus undeva. Oriunde. De-acum nu doar România nu mai e o ţară de nelocuit. Proştii noştri au reuşit performanţa să facă Europa de nelocuit.
Pentru că mi-e greu să cred că poate cineva normal să trăiască într-un circ.

5 comentarii:

  1. io nu votat. deci eu nu mai dau banii de avion nimanui. am preferat sa umblu-n harghita si 3 scaune, ca multi aia carora li s-o rupt de romania. Insa bucura-te, au plecat 3 imbecili din tara. e loc sa creasca altii

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi, ca cica Jiji are avionul lui personel si-l ia si pe Vadim cu el; acu ramane sa ne rugam la Doamne-Doamne sa...sys

    RăspundețiȘtergere
  3. In Belgia e frumos, oamenii sunt civilizati, nu vezi jiji si ebe, ce sa zic nu e romania :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-mi fie cu iertare, da nu ma simt deloc, da' deloc, responsabila pt Eba&Co, mai ales ca n-am pus stampila pe ei. Cred ca si daca statea tot elactoratul acasa astia tot se alegeau, ca doar traim in Romania.

    RăspundețiȘtergere