marți, iunie 30, 2009

ELVETIA MEREU INCREDIBILA











Sper sa nu fiu exagerat de patetic vorbind despre Elvetia, mai ales ca l'ordinateur la care scriu nu are diacritice romanesti. Aseara am aterizat pe aeroportul Cointrin din Geneva, dupa trei ore de zbor intr-un avion nou-nout al unei la fel de nou-noute companii de aviatie elvetiene, dotat cu tot confortul dat de zimbetele, bunul simt si de grija stewardeselor. Am zburat la 10 000 de metri peste Europa, regasind o tara la fel de incredibila cum am lasat-o acum patru ani.
Din patru sticle cu Cabernet de Murfatlar pe care aveam voie sa le introduc la granita, trei s-au spart in geamantan si toate tzoalele mele au fost botezate in vin rosu. Dar sunt necazuri mai mari ca asta: cutremure, razboaie, inundatii.
Ma simt bine aici, imi prieste aerul, mincarea, oamenii, prietenii mei extraordinari, imi priesc autostrazile impecabile (chiar asa buchonate cum sunt uneori), ador ordinea si respectul regulilor in care traiesc elvetienii.
Am mai spus: sunt intr-o tara care nu exista si voi fi pentru doua saptamini pe lumea cealalta decit aia in care sunteti voi.
Dar n-o sa va las.
Tinem chipintaciul aproape.
PS: Nu inteleg de ce pozele s-au postat fix in ordine inversa, dar, sunt in acelasi timp constient ca in viata nu le poti avea chiar pe toate...

3 comentarii: