vineri, iulie 25, 2008

NA, C- AM SPART SCRUMIERA!



Am mutat laptopul mai la dreapta, că bătea soarele-n el, şi, poc, scrumiera hotelului s-a făcut ţăndări pe gresie. La dracu. Shit! Merde!
Fac un apel cetăţenesc la cei care ştiu care-i semnificaţia faptului. Aduce ghinion? Cîţi ani? Sau e de bine?
Deasemeni, rog pe cei care lucrează în domeniu să-mi spună cît mă costă: o plătesc de trei ori, de cinci ori, cît?



Acum pun scrumul în cupa de cristal foarte elegantă din care ieri am băgat în mine o îngheţată bunicică. (Ciocolată şi vanilie, deh, ca vara, la mare, nu???)
Mă paşte şi pentru asta vreo sancţiune?

8 comentarii:

  1. Cica cioburile ar aduce noroc, dar oglinzile sa le lasati in pace, ca cica aduc ghinion. Veti fi penalizat doar terestru in caz ca recunoasteti "delictul".
    "Nici o problema!" :))
    Sper sa nu agasez,
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai bafta si de mult soare ...pe langa celelalte aventuri...[ ca la mare ...??? ] Nelu C.

    RăspundețiȘtergere
  3. solutie este sa te las de fumat. Fa o donatie la un ONG si t-ai spalat de pacate. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina: Speram să-mi spui noutăţi, de exemplu că americanii au descoperit efectul de noroc pe care-l au cioburile de oglindă mărunţite bine şi înghiţite de trei ori pe zi cu lapte de crocodil...
    Cucu: Ai dreptate, jobul ăsta e mereu o aventură...
    AM: Nu cumva ONG-ul să fie BETANIA din Bacău şi donaţia să fie măcar 100 000 de euro? Am înţeles, întocmesc documentaţia, dar s-ar putea să mai dureze...

    RăspundețiȘtergere
  5. sal'tare, om bun!

    urat job mai ai, excelentza! auzi, da' la munte nu te trimit astia? ca sa te ozonezi nitzel, in cazul in care te-ai insolat pe litoral... sa-ti mearga din plin, acolo pe unde bantui, omule!

    RăspundețiȘtergere
  6. E, parcă se mai mişcă ceva din coada calului în vârful dealului, în nevoia de a spune oareşce pe-aici! :)
    Varanus, mulţumesc pentru informaţiile asiatice si americane! :)) Rămâne să fac rost şi de un crocodil, deşi varanul mi-era destul. :))
    Recunosc cinstit că încep să mă ataşez de blogul acesta, (ca să vezi!) dar e ceva care nu-mi convine deloc : credeam naiv că anonimatul on line este total, însă observ după "Live trafic feed" că nu e tocmai aşa. Ce mă fac?! Acum chiar că aştept un sfat! Liniştitor. Mulţumesc anticipat.

    Am eu o febleţe pentru toţi moldovenii culţi şi inteligenţi din România, că în Osaka habar n-am...

    Doina

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare mie sau "personajele" din fotografie sunt asezate cam ca la poza? Ok, am inteles, Varanus se inconjoara de marci. O reclama mascata la Toyota, Kent de luxe, Shakespeare, inghetata Aloma, John Updike si, ce sa fie, Gio de la Armani? Prin urmare simpatizati cu reverendul Tom?

    RăspundețiȘtergere
  8. Fără Filtru: Şi eu, ca omul! M-ai prins! Greu se cîştigă mia de euro în ziua de azi! La concurenţa asta de bloguri...

    RăspundețiȘtergere