joi, iulie 10, 2008

Cu Domnul Cireş pe mess

Domnul Cireş este un cetăţean onest din oraşul Moineşti, judeţul Bacău. L-am cunoscut cu ocazia campaniei electorale în care, fiecare în felul său, a luptat să se schimbe ceva în oraşelul altădată al petroliştilor.
Şi s-a schimbat. Omul nostru a ieşit primar. Azi l-am găsit pe mess pe Domnul Cireş şi am zis că-i frumos să-i dau bineţe. Iată dialogul, reprodus exact, cu aprobarea Domniei sale:

val: Te salut, Domnule!
Eduard Cires: Salut!
val: Cum stau trebile? Aveţi apă caldă? Dar curcubeul s-a văzut azi la Moineşti?
Eduard Cires: Eu nu am vazut curcubeul azi. posibil ca a fost. am avut de lucru
Eduard Cires: Apa calda ne/o facem singuri acu'
Eduard Cires: Nu mai cerem
val: Păi la ce-aţi mai schimbat primarul?
Eduard Cires: Sa ne lase sa ne facem treaba asa cum stim
val: Şi vă lasă?
Eduard Cires: Apreciem dupa primele 100 de zile...
val: Cînd e scadenţa?
Eduard Cires: La toamna..
Eduard Cires: Vad ca primarul de la buc. da cu maturoiu...
val: Nu depinde de recolta de struguri?
Eduard Cires: daca si asta va avea curaj inseamna ca am ales bine
Eduard Cires: Cu strugurii e alta poveste...
Eduard Cires: mai avem de anu' trecut
val: Zeamă, frate, zeamă...
Eduard Cires: Doar zeama a mai ramas...
val: Dacă n-a prins floare, e bună!
Eduard Cires: k
Eduard Cires: Ai scris bine articolul cu americanii..
Eduard Cires: putini gandesc asa
val: Mda.
Eduard Cires: si care mai gandesc nu spun
val: De-s proşti...Comunismul n-a reuşit să mă-nveţe să tac.
Eduard Cires: Si nici americanii nu cred ca apreciaza slugarnicia...
val: Aşa că halesc căcat la greu, cînd mi se pune pata.
Eduard Cires: Cred ca pe sus e o mare imbecilitate...
val: Eu-l fac, eu-l măninc!
val: Interese, interese, frate!
Eduard Cires: Posibil
Eduard Cires: Eu ii vad pe desteptii astia faliti maine
Eduard Cires: Pt ca sunt f. vulnerabili
val: Casa din Mihăileanu, Parcul Bordei, Elena Udrea, ce, crezi că-i uşor?
val: Dacă pică, o ia mai nasol ca Bombonel!
Eduard Cires: Si societatea evolueaza spre un anumit echilibru indiferent de ce fac cei ce se cred ca o conduc
val: Da, numai că ei rămîn de căruţă, că-s toţi comunişti de ăia proşti, de second hand!
Eduard Cires: Cu mici exceptii...
val: Fooooooooooooarte mici!
Eduard Cires: k
val: Ia zi-i macar trei, la iuţeală! Să te văd!
Eduard Cires: Trei ce?
val: Excepţii
Eduard Cires: Nelu,
val: Nelu-i compromis. Altul?
Eduard Cires: Nicolschi criminalul
val: Aşa da, hahaha, aici ai dreptate!
Eduard Cires: E comunist adevarat
Eduard Cires: nelu
Eduard Cires: Ca e compromis, asta e altceva
val: A omorît oameni, frate, asta nu se iartă never!
Eduard Cires: Asta tine de altceva
Eduard Cires: Si nazistii au fost criminali
val: Nimic nu ţine de altceva, dacă-i vorba de crimă!
Eduard Cires: Si democrati au fost criminali...
val: Mai tare de asta, nu e eroare!
Eduard Cires: Era vorba de convingerea politica
val: Care democraţi?
Eduard Cires: Un exemplu din antichitate.. Sula
Eduard Cires: Generalul
val: Cînd convingerea politică duce la anihilarea fizică, aia e un mare păcat
Eduard Cires: Asta da
Eduard Cires: Dar sa separam...
val: Anticii au trăit acu 2000 de ani
val: Lumea a inventat becul, telefonul, internetul...
Eduard Cires: Chestia cu crima tine de instinctele primare mai mult si nu prea are legatura cu convingerile politice
Eduard Cires: Vezi Robespiere
val: Dar crima e tot crimă, asta spun!
Eduard Cires: Anticii nu erau mai prosti
Eduard Cires: pe noi ne deosebeste doar avansul tehnologic
val: Cine-a zis?
Eduard Cires: Eu
val: Pot să te citez pe blog?
Eduard Cires: Poti
val: Mulţumescu-ţi. M-ai salvat, n-aveam subiect pe azi
Eduard Cires: Succes
val: Tks. Salutări plăcute!
Eduard Cires: Noapte rodnica!
val: Ţie la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu