vineri, iulie 18, 2008

"BONNE ANNIVERSAIRE"




Luaţi-o aşa cum e, nu mă plâng!
La ora 11 fix am orăcăit prima oară, acu 55 de ani!
Tata spunea că s-a îmbătat de fericire. Eu urlam, şi el bea!
Trec şi peste asta, erau alte vremuri: războiul se terminase abia de opt ani. Dar ce război începeam eu cu viaţa, he he, dragii moşului!
Să revin la azi. 18 iulie 2008.
Am avut o sumedenie de bucurii:
1. M-am trezit viu şi nimic nu m-a durut.
2. Am ras de la ora 5 pînă la şase, două ceşti mari de Jacobs solubil fără zahăr şi am fumat 8 kentane lungi.
3. M-am bărbierit şi am făcut duş.
4. La şapte, am plecat spre Bucale cu Zekul meu norocos. (Zek de la "zevzek" e Matizul meu).
5. Au fost cu mine Becaud, Aznavour, Mathieu, Led Zeppelin, Quinn, Lara, toţi trişti că s-au dus naibii 55 de ani din existenţa Universului. Pe toţi i-am dus, cînd s-a putut, cu 150 km la oră.
6. M-au sunat Cătălin, Marina, Claudiţa, Anda, Francisc, Ana-Maria, Ciprian, Gogu, Claudiu, Ştefan, ca să mă compătimească de ziua mea. M-au felicitat şi Mariana şi Diana, soţia lui Dragoş. Mai tîrziu a sunat şi Dragoş, fiu-meu, care a zis că nu ştia ce zi e azi.
7. La serviciul meu, greu cu viaţa asta. Nervi. Nervi. Nervi. Pînă la urmă, Ştefan, şeful, deşi aşezat pe ghimpi, şi-a făcut timp să demarăm festivitatea. A fost happy end.
8. Tiberiu vine acuş să-l cinstesc de ziua mea.
Una peste alta, a fost o aniversare.
Eu îmi dăruiesc un buchet de flori. Sau mai multe. Deşi nu merit.
PS: Urăsc ziua de 18 iulie.

6 comentarii:

  1. Unii au efect intarziat (eu).
    LA MULTI ANI, tinere! (Mai bine mai tarziu decat niciodata, deh!)
    Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate si un buchet cu trandafiri albi unui fiu ratacitor al Bacaului! Fir'ar! Tot la fel de bine scrieti si la Bucuresti! Desi parca mai trist. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Boso nu mai uri ziua de 18 iulie ... este o zi frumoasa!
    Bianca

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate ,fericire si tineo tot asa " TINERE " .....LA MULTI ANI ! si toate cele bune de pe lume ......Nelu C.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru toţi: Mulţumesc.
    Şi, hai, gata cu dulcegăriile! Parc-aţi fi la priveghi, nu la Varanus!

    RăspundețiȘtergere