vineri, iulie 19, 2024

UN REPORTER TV ARE MUUULTE PROBLEME

filmez niște voices pe stradă

schema aia

Când te trimite redactorul-șef să intri în contact cu

realitatea implicită urbană e muncă grea e dificil

să pui microfonul la bot unui nenorocit care

mult de demult și-a dorit să se vadă

La televizor unde nu pute rachiul de mere și dorul de patrie

se localizează cu gipiesul

în poiana lui preferată umbrită de automanipulare

Concentrică 

starea aceea știți voi care

De increat pe teren

 

Ești din Bacău sau împrejurimi și lucrezi în străinătate

Cetățeanule cu fața blurată  care ești în sincopă de vorbe

Și idei ca și cum

Te confrunți cu dureri dentare sau dinți lipsă și-ai vrea

să le faci o vizită celor dragi și să-ți refaci sănătatea orală?

 

Domle e suficient să-mi afirm iubirea pentru

România mea printre dinți

și extracția va fi Ok în țara strămoșilor mei

n-o să mă doară mai mult  România mea

e un anestezic

o  mângâiere pe epididim

aproape ca un sărut drăgăstos

deoarece  mi-a mai rămas ceva imaginație

de la orele de istorie a neamului

 

sănătate și reziliență

domnule profesor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu