marți, iulie 16, 2024

Un fel de la revedere

 

vreau în mexic vreau în peru vreau să patinez în țara de foc

vreau să beau mied din palma ta făcută căuș

vreau să mă confrunt motivat cu stele războinice

vreau să-ți aplaud tălpițele trandafirii plutind pe cilii mei vibratili

sub scoarța pământului

 

știu că vor rămâne dorințe fără acoperire

dar ce se întâmplă acum e numai un început de incendiu

în firida mea cu icoane

e clipa de renunțare la sfinți vorbitori

în sintagme cu păr de aur

 

mă așteaptă invazia furnicilor cu aripi

ahtiate după raid (spray de muște și țânțari cu eucalipt)

și se va fi terminat conflagrația versurilor albe

dacă nu găsesc rimă la resemnare

 

o să te fac să-mi privești rănile

sângele uscat în respectul plăcerii

uite cât de absurd de tineri eram ai să spui cu mirare

scuturându-ți genele de norul de Drosophila Melanogaster și

hematii putrede

 

voi fi trezit de sărutul tău peste o sută de ani

Un comentariu:

  1. . . . de la cel mai dulce, la cel mai amar!
    de la cel mai suav, la cel mai grav!
    de la cel mai uşor, la cel mai greu!
    de la cel mai vlăstar, la cel mai scorburos!
    de la cel mai drag, la cel mai urât!
    asta simt citind rândurile tale!
    La mulți ani! tizule!

    RăspundețiȘtergere