marți, iulie 23, 2024

De unde vine muzica asta cu gust de glamour

 

Nimeni nu se uită la mine cum m-ai uitat tu

Mereu mai cineva care știe cum te alintam

Fulg de păpădie pe motiv că știam că vântul

Mi te va sufla într-o bună dimineață din cafea

 

și ziua Aceea

va fi trecută cu litere mari în manualul

Cu sfaturi pentru profesioniștii în dragoste și amor

Intitulat

Cum să iubești o flacără până la stingere

 

Pentru Cei fără pic de respect

față de amărâți istoviți de întrebarea de ce doamne de ce

pare că

excavez după un final lacrimogen pentru acest poem

și îmi vor reproșa

că sunt mândru că încă trăiesc în glamour

dar

îți spun că Ziua Aceea mi-a trecut cum mi-au trecut toate bolile

De TINE nu mă vindec

Nimeni nu se uită la mine cum m-ai uitat tu

 

Norocul meu e că sunt plecat din oraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu