miercuri, iulie 03, 2024

Părea să fie o poveste romantică

 

Ultima ta rafală m-a prefăcut într-o bucată flască de carne

Din mușchiul proaspăt (tânăr) frumos conturat care eram

Înainte să-ți aud senzualul alo rotunjindu-ți buzele

(Ca poanta unui banc știut de demult)

Nuclearele buze și să apeși pe trăgaci

Să golești încărcătorul până la ultimul GLOnț

Fără să știi care dintre noi urma să fie sacrificat

 

Cu necruțare te-am iubit în calitate de bucată de carne

chiar și când mă aruncai dimineața la ghena de

Gunoi și mă scurgeam printre lături chiștoace și resturi de Plăceri

postmoderniste 

 

țigara se fuma singură

nu valoram mare lucru eram o simplă emoție

miroseam a LAVandă arsă

aprinsă pe furiș într-un loc periculos

unde se dau amenzi pentru EXplozii întârziate

 

La rândul meu ți-am lansat

din viața mea de bucată de carne

un sărut cu rază lungă de acțiune

să-ți șteargă urmele de pe fața pământului

amprente mici pe calendarul stropit

cu tortură și exaltare dar am țintit prea departe

 

țigara încă mai arde

nu-i de mirare că sunt? Unde? Sunt?

o bucată flască de carne numai bună de sushi

nu-i de mirare că Aici am să mă fac fum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu