vineri, iulie 26, 2024

UCENIC REGLAT PE MODUL AMOR

 

Fără vorbe mari

mi-ar plăcea să fi fost botezat oxfordox

și basta dar eu sunt fiu de tâmplar ca isus

cu mască de supraviețuitor din epoca de lemn  

și  abia învăț să laminez cuticula

fără să produc unghiuțelor tale daune iremediabile

cu buzele mele sălbatice de top

 

pe de altă parte gratis

poți sta la mine-n garaj ca un Bugatti furat din italia

te păzesc în agonie și extaz

ca pe lumina din ochi (să nu te găsească fiscul

și să mă ia la întrebări cum am intrat în posesia comorii)

îți plătesc curentul și apa

te stropesc cu parfumuri exotice

îți las moștenire  colecția mea de emoticoane de la râs la plâns

numai lasă-mă să-ți laminez cuticula

cu delicate Capete de freză din epididim natural

(mult mai fine decât capetele de freză din silicon-carbid)

acum când freza pentru cuticule a devenit esențială

indispensabilă și

e

utilizată de toate persoanele profesioniste

care doresc să ofere o manichiură rafinată

clientelor prea bune de iubit

 

cu mine

ai nevoie de multa răbdare

până să fiu botezat în religia oxfordoxă

ca ucenic adorabil și inteligent natural

lipit de dragostea ta

cuticulă  lipită de unghie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu