miercuri, decembrie 29, 2010

O AMBULANŢĂ LA PATRIARHIE, DACĂ SE POATE


Popii noştri au stabilit că, de la unu ianuarie, săptămîna la români trebuie să înceapă cu duminica.
După ce m-am crucit, am rîs, am bătut cîinele şi era cît pe-aci să arunc cu piatra într-un tir fără tobă de eşapament, am stat, ca un ardelean ipotetic ce sunt şi m-am gîndit.
Păi, mare-i înţelepciunea Consiliului ecumenic şi al mult preafericitului Daniel, că au decis că săptămâna românilor tre să înceapă cu o zi de odihnă. Normal. Şi noi, poporul, sperăm ca biserica să ne împlinească mereu dorinţele, căci doar de aia ne rugăm şi stăm la pupat moaşte. Propunem ca, după duminică, să urmeze la calendar sărbători bisericeşti sfinte, în toate celelalte zile ale săptămînii. Să stăm, să mîncăm şi să bem. Şi să se mai împuţineze zilele de post, dacă se poate. Ca să avem voie la (de) toate.
Trăiască şi înflorească înţeleapta noastră patriarhie!
Un sincer bravo mai ales din partea liber-cugetătorilor: Bravo!

2 comentarii:

  1. Pai ce religie mai are atatea sarbatori in care nu se munceste ca cea ortodoxa? Macar una pe saptamana, bashca week-end-urile; sa ne veselim, asadar!

    RăspundețiȘtergere
  2. anonim, catolicismul chiar... au aia sarbatori libere - LEGALE de te plictisesti. pentru toate babele posibile si imposibile. Noi s'tem vai si-amar de curul nostru

    RăspundețiȘtergere