vineri, decembrie 31, 2010

De-ar fi ultimul

Dialog azi la o masă într-o benzinărie. Doi servesc o cafea şi fumează. Unu, Sobranie.
- Băi, decît să vină revelionu ăsta, îmi bag picioarele!
- Ce-ai bă, eşti depresiv?
- Depresiv pe pizda măsii. Da iar tre să-mi pun pantofii de la nunta lu fi-miu. Şi mă strîng.
- Păi, pune-ţi alţii.
- Care alţii,nu ştii că-s şomer de vro trei ani?
- Zău mă Gelu? Şi cum de-ţi permiţi Sobranie?
- Îmi permit io sex on ză bici, şi orice, bă, că-s revoluţionar.
- Bravo, bătrîne!
- Cum bătrîne? Nici n-am făcut 55 de ani.
- Scuze! Păi atunci, de ce te plîngi?
- Hai, bă, că sărbătorile astea-s de căcat. Iar îmi pune soacră-mea ventuza pe obraz, iar o să beau ca să uit, iar o să mă plictisesc de-o să mă ia dracu şi sigur o să-mi uit ochelarii...
- Da ce-ţi doreşti pentru viitor?
- Să fie ultima oară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu