vineri, decembrie 24, 2010

GÎNDURI BUNE

Toate felicitările de sărbători pe care le-am primit anul trecut, multe din ele replayuri stupide, nu s-au împlinit. A fost un an de căcat, în pofida urăturilor de belşug, fericire, lumină, factură mică la gaze, amenzi anulate, chermeze fără sfîrşit, etc. Anul ăsta, s-au repetat, bip cu bip.
Totuşi, prietenilor trebuie să le răspund, că mi-s dragi, iar celorlalţi care mi-au dat atenţie, din politeţe.
Tuturor, la grămadă, dar personalizat, le trimit gînduri bune de sărbători.

4 comentarii:

  1. Si de la mine, un gand bun! Craciun fericit! Tizu

    RăspundețiȘtergere
  2. ganduri bune si de la brasov spre tine...doar atat, fara urari si fara alte alea..

    RăspundețiȘtergere
  3. Valule, n-am avut acces la net decât pe furatelea (cu laptopul pe genunchi, într-un mall :D), așa că am ratat startul, dar sper să nu fie prea târziu să-ți urez să fii sănătos, să te bucuri de ai tăi (mai ales de cel mai mic membru), să dea Ăl Bătrân să fie dacă nu mai bine, măcar nu mai rău. Te pupez cu drag și dor!

    RăspundețiȘtergere