miercuri, octombrie 20, 2010

VREAU ŞI EU LEGITIMAŢIE DE CRETIN

Că sunt cretin, ori ba, nu mai contează. Dar vreau să mă bucur şi eu de drepturi, ca orice cretin.
Să-mi fie şi mie bine, cum le e lor.
Vreau să mă trag cu maşini faine, cu girofar, să se dea deoparte pulimea care n-are.
Vreau să halesc bunătăţi ieftine de la bufet.
Vreau apartament la hotel, moca.
Vreau imunitate.
Vreau birou de şmecher la mine-n oraş, cu secretară şi consilieri.
Vreau salariu ţeapăn şi pensie după ce nu mă mai votaţi.
Vreau gratis cu trenul, cu avionul, cu transatlanticul, cu naveta spaţială.
Vreau diurnă-n valută.
Vreau să votez cum vreau, la cerere.
Vreau să mă scuz cum îmi convine.
Vreau să mă cac pe ideologii, pe principii, pe voinţa naţiei.
Vreau legitimaţie de Oltean, de Lazăr, de Botiş, de Ialomiţianu, de Vreme sau de Borbely, să pot spune: M-am opus, dar am votat deoarece n-am ştiut. Care-i problema? Mă mai opun odată şi mai votez odată.

5 comentarii:

  1. ,,Că sunt cretin, ori ba, nu mai contează."...ba conteaza!...chiar daca(tot copy-paste ca mai devreme),,Vreau să halesc bunătăţi ieftine de la bufet.
    Vreau apartament la hotel, moca.
    Vreau imunitate" etc. o sa ti se faca rau pen'ca nu poti sa fii ce nu esti!...ala de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Facem un partid nou. Cum propui sa incepem?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheee, mosul meu, generatiile astea ...

    RăspundețiȘtergere
  4. la munca, valule, ca ti-ai pierdut controlu'! ce-i cu nebunia asta... spontana!?

    RăspundețiȘtergere