joi, august 05, 2010

ZECE DUME DIN PRESA DE AZI

Ce reacţie ai cînd afli că:

- Pământul ar putea resimţi zilele acestea efectele unei explozii solare de proporţii.
- Caracatiţa Paul care ghiceşte futurul s-a apucat de spoturi publicitare.
- Drew Barrymore a făcut sex prin telefon şi i-a plăcut.
- Deştepţii de bulgari au descoperit osemintele lui Sfîntul Ion.
- Băsescu îl manipulează (şi) pe Năstase cu flacăra violet.
- Germania este invadată de mistreţi radioactivi.
- Lui Lucian îi place să ciupească şi să tragă fetele de sutien. E o fire jucăuşă.
- Un vasluian şi-a scos dinţii cu flexul.
- Peste un milion de bucureşteni ar putea rămâne în orice moment fără curent electric.
- Preşedintele României s-a rănit cu un beţigaş în ureche în timp ce vorbea la telefon.

a. Rîzi
b. Plîngi
c. Rămîi cu gura căscată
d. Te ia cu frig
e. Te ia cu călduri
f. Înjuri
g. Îţi vine să te tot duci
h. Alta.

Dacă n-aţi fi atît de leneşi la scris, ar putea ieşi un sondaj interesant:)

9 comentarii:

  1. g. de la garantat. avem o tara de sfertodocti cu ramasite de inteligenta pe la colturi

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem pe drumul spre fericire. No brain, no problem, just smile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este in regula ca n-ai postat un sondaj standard, cu intrebari inchise - de cele mai multe ori sunt imprecise - asa ca bifez toate raspunsurile !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu, ca Brad; toate-s valabile, pus o GREATA imeeeensa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragul meu, prima mea reacţie este: cine e Lucian??? După care răspund în ordinea numerelor de pe tricou:
    1. cred că am resimţit şi eu atacul exploziilor solare, dureri de cap şi ameţeală.
    2. oare cine ia banii pe talentele lu Paul?
    3. Drew aia e o tâmpită.
    4. Care dintre sfinţii Ion?
    5. Era de aşteptat, movul e aşa a gay color!
    6. E un film???
    7. Şi dacă fetele nu au sutien?
    8. E o problemă cu Vasluiul, că tot de acolo era şi ăla de şi-a tăiat sula ca să se răzbune pe nevastă şi amantă.
    9. adică, ar putea exista 1 mil de petiţii şi sesizări la ANRE??? Bine că mi-am dat demisia şi în 5 zile nu mai lucrez :)))
    10. Hmmm, de unde dracu are micul nostru napoleon beţişoare cu vată doar la un capăt???

    RăspundețiȘtergere
  6. io-n Dushu Tau!: Care colţuri???
    Aghiuță : Ferice de cei săraci cu duhul!
    Brad şi Anonim: Ce bine c-am reuşit să vă pun de acord:)
    LiaLia: Condoleanţe pentru job!
    Lucian e unul, Lucian, un Lucian între Lucieni. La 6, nu-i nici un film. E pur şi simplu. La Vaslui se întîmplă toate. Acolo se fabrică şi beţigaşele de scobit într-o ureche.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca sa dam bine in sondaje, raspund:
    1. n-are cum
    2. nici nu ma mir
    3. sa ne spuna si noua pe cine a sunat
    4. cred ca e o traducere gresita, nu au gasit ci au furat, nu pe Sfantul Ion ci de la Sfantul Ion, conational de-al nostru, iar Sfantul e doar o porecla
    5. de ce nu?
    6. blestemele mele, saracele
    7. eu stiu cine-i lucian, ca citesc cancan si click, dar nu comentez
    8. desigur
    9. nu face nimic, numai ca sa ne gandim ca de la Bucuresti incep toate
    10. si eu ma intreb acelasi lucru, de unde are el betisoare de ureche cu un singur capat.

    Eu o dau anonima...

    RăspundețiȘtergere
  8. Valule, de ce condoleanțe? Deja simt senzația de libertate :)) Eram io fată deșteapt, făceam pasul ăsta mai de mult și nu ajungeam acu să zac cu ficatu în palme. Vezi că de prin 16 aug așa sunt liberă de contract și condică, așa că te-aștept să ieșim la cico și bârfe!!! Promit să scriu un text luuung, în stilul meu clasic, despre cât bine se întâmplă în viața unui om renunțarea la un servici de căcat :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lia: Sa facem niste lumina, Lucian asta e sotul Andreei Banica, the cantareata!
    @val: eu doar rememorez; daca vrei, iti trimit titlurile care ma mai socheaza.

    RăspundețiȘtergere