luni, decembrie 18, 2023

DINCOLO DE MARGINEA EMISFEREI

 

 

 

Eu eram la volan

cu mâinile la zece și zece 

cu pedala-n podea

În iarna aceea

mă credeam campion

Am intrat în șanț și la revedere

am pierdut bunătate de cursă

Ne revedem la marginea Emisferei

Unde-i tristețe și resemnare

cu o sută pe oră

 

Cum bine știi

Pasiunea mea era să desenez hărți

aveam

facultatea să decid cât de mare e China

ce-i de făcut în tombuctu când nu stii cum să-ți salvezi  inima

 cum sa afli formula Apei sărate în veneția

 la ce usa să bați când te cuprinde

cheful de dragoste-n Iași

 in care trafalgar al londrei să cauți Oferte

Până dai de Curentul invers

Al marelui imperiu criptat cu Mirodenii crepusculare

 

Sunt și eu doar o biată ființă umană

mai respiram de oboseală

Voi fi iertat pentru treaba asta

dar văd

unii oameni afundându-se în căutările lor

uitând de Durere

și nu pot să tac

 

nu cumva să mă certe Cineva

că sunt greu de uitat

înainte să Plec

nu Acum voi scrie Ultimul vers promis

cum se reflectă invers

drapelul Patriei într-o baltă

cu mătasea Roșie atârnată de lance

alt simbol

pentru repetenții din emisfera noastră

campioni cu

Diplomă fără caracter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu