miercuri, decembrie 06, 2023

DE ZIUA MEA NAȚIONALĂ

 


n-am fost în stare

Să fiu calm toată noaptea

Să-mi pot repara inima ca pe

O mașină second hand

 

Să pun

ventriculul

atriul Nostalgic

la locul prevăzut în proiect

Să aranjez arterele venele valvele

cât să încapi

Și tu

Acolo

dragostea mea

Să te integrez unde să-ți fie cald și să-ți fie bine

în intimitatea proceselor mele fizice

conform tratatului de Anatomie

dedicat epavelor ruginite

 

mai întâi

Cea mai frumoasă amintire 

Tu

apoi

aliniat ca la parada militară

praful iscat de Omenirea care se pierde în depărtare

pe drumul mărginit de pelin

ca o improvizație surprinzătoare de Saxofon

la pachet cu un șarpe sub pernă

într-o epocă în care regula 

să nu-ți fie bine

admirând românia captivă

în năvodul globalizării

de ziua mea Națională

la preț redus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu