vineri, decembrie 01, 2023

A TREIZECEA urmă DE LUP

 


mai ales noaptea

îmi vine să rostesc cuvântul Iubito

mai veșted decât o frunză de gingko Biloba

ca și cum aș fi legat la ochi

să nu văd

reclama mascată la Mierea de lup

 

nu mă-ntreba ce

concentrație de Dopamină am în sufletul

triunghiular și obsolet

mai bine să nu știe nimeni Nimic

și ploaia să spele luna noiembrie de pe trotuar

am gajat cu traume din ADN

împachetate septic în șervețele parfumate

pentru un împrumut de Tandrețe

 

dacă trag linie și adun destulă Lumină

pe termen lung

aparent ies bine în poză

un experiment reușit

oare de unde au apărut zvonurile

că aș fi în Faliment de vibrație

 

o să te conduc la stația de metrou

cu inima în Mână

pot citi în amprenta călcâiului tău elastic

Urma de lup în tenișii tăi de firmă

 

te descurci mai Departe

nu plânge

am să-ți spun care E următoarea mișcare

Altădată

Crede-mă pe cuvânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu