vineri, aprilie 20, 2012

VLAD DE PE MACARA, LA PSIHI

Va ieşi luni din spital, după încă un interviu la comisia de medici. Am vorbit cu el mai bine de 15 minute. E într-un salon cu bolnavi psihici, se-auzeau hohote specifice. Vlad avea un glas normal şi tonul aşezat al discursului. S-a amuzat cînd i-am spus că am dat peste o macara de 70 de metri şi s-a arătat dispus să sară cu paraşuta de pe ea, glumind, fireşte. Sau, poate nu. L-am întrebat de mai multe ori dacă îi e bine, şi a răspuns afirmativ. Dacă are ce mînca, unde se spăla, asta-i ultima lui problemă. Am vorbit despre controversatul simbol pe care l-a desenat pe piept şi pe banner. Nu e desenat greşit. Nu e nici simbolul Mercedesului şi nici al mişcării flower-power. Cercul cu raze reprezintă pur şi simplu un arbore cu crengile îndreptate spre cer.
Sper să ia sejurul forţat la Psihi drept o experienţă interesantă, deşi, îmi închipui că atmosfera unui salon cu ţăcăniţi nu-i de natură să-l facă pe un om normal să se simtă normal. 
Nu am autorizarea de a face public noul lui număr de telefon, indiferent cine-ar fi publicul:)

2 comentarii:

  1. ,,...deşi, îmi închipui că atmosfera unui salon cu ţăcăniţi nu-i de natură să-l facă pe un om normal să se simtă normal." Monşer,o fi o oarece diferenţă între ,,salon" şi Romania?!...că tot nu ne aude nimeni=n'am găsit nici cu slujbe un î din a în ăst text să poci şi io să scriu România ...legal!...ţăcănitul de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, na, România nici salon nu se poate numi. E ditamai spitalul.

    RăspundețiȘtergere